ING rusza z kolejną propozycją do nastolatków. W ramach akcji „Miasto nas porusza”, ING zaprasza do zdobycia streetowej bluzy zaprojektowanej przez markę Kamuflage. W efekcie współpracy pomiędzy markami powstała również seria kart z motywami steetsportu dostępnych do konta Mobi 13-17.
Ponad 50% nastolatków ma pasję i hobby, na które poświęca swój czas. Sporty streetowe to coś więcej niż hobby. To zajawka, która definiuje i pozwala być częścią grupy z podobnym podejściem do życia. W ING wspieramy młodych w robieniu swojego i odkrywaniu nowych możliwości. Tym razem przygotowaliśmy niespodziankę dla nastoletnich miłośników streetstylu. W ramach naszej współpracy z Kamuflage - w myśl idei „Miasto nas porusza” – powstała kolekcja streetowych kart i bluz, zaprojektowanych specjalnie dla tej akcji. Zachęcamy młodych do rozwijania swoich zajawek i korzystania z benefitów konta Mobi dla młodych – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Promocja Mobi z bluzą skierowana jest do nastolatków, którzy nie mają jeszcze konta w ING. Po otwarciu konta w okresie obowiązywania promocji, młodzi otrzymają kod na bluzę od Kamuflage z limitowanej edycji dla ING.
Konkurs WyDROP bluzę skierowany jest dla tych nastolatków, którzy już bankują z ING. Bank w ten sposób chce docenić swoich klientów. Aby otrzymać kod na bluzę wystarczy opisać swoją zajawkę zgodnie z regulaminem konkursu.
Szczegóły promocji i konkursu: www.ing.pl/miasto
Link do YT: https://youtu.be/qdwNUE56wdQ
Konto Mobi dla młodych 13-17 oferuje narzędzia do nauki wydawania i oszczędzania:
Rodzic może w każdej chwili wspomóc dziecko:
Wsparciem są również powiadomienia push w aplikacji Moje ING, które informują rodzica o każdej transakcji na koncie dziecka.
Więcej o koncie tu: Konto dla dziecka | ING Bank Śląski
Za strategię i realizację kampanii odpowiadają agencje Publicis Groupe. Saatchi & Saatchi zajęła się przygotowaniem idei kreatywnej i materiałów do kampanii, a agencja LiquidThread odpowiada za współpracę z influencerami. Za zakup mediów odpowiada Mullen Lowe Media Hub.