W ramach działań zwiększających bezpieczeństwo w sieci bank oferuje klientom skorzystanie z dodatkowej usługi – CyberRescue. Usługa ta gwarantuje całodobowe i bezpłatne wsparcie ekspertów bezpieczeństwa dla klientów ING.
CyberRescue to całodobowe centrum pomocy w zakresie bezpieczeństwa w sieci, które nie tylko pomaga, ale również ostrzega. Aby uzyskać pomoc wystarczy pobrać kod w Moim ING i aktywować usługę na formularzu firmy CyberRescue. Następnie w razie potrzeby skontaktować przez Messenger, zadzwonić, napisać SMS lub maila. Zespół wykwalifikowanych specjalistów CyberRescue z dziedziny bezpieczeństwa przeprowadzi rzetelną analizę problemu klienta, poda sposoby jego rozwiązania oraz zapewni wskazówki na przyszłość, żeby problem się nie powtórzył.
W ING dbamy o ochronę naszych klientów i rozwijamy narzędzia i usługi wspierające bezpieczne bankowanie. Widzimy potrzebę nie tylko stałej edukacji w zakresie cyberbezpieczeństwa, ale również udostępniania narzędzi i miejsca, do którego klient może się zwrócić po szybką pomoc w każdej sytuacji stanowiącej zagrożenie on-line. Świadomość bezpiecznego poruszania się po interencie i natychmiastowa reakcji zmniejszają ryzyko zostania oszukanym, a na tym najbardziej nam zależy – podkreśla Marcin Giżycki, Wiceprezes Zarządu ING Banku Śląskiego
CyberRescue zapewnia:
Żeby aktywować usługę CyberRescue w ING należy:
Dostawcą usługi jest CyberRescue Sp. z o.o.
Więcej informacji o CyberRescue w ING