Srebro i brąz dla ING w konkursie Złotych Spinaczy

Nagrody i wyróżnienia,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

W tegorocznym konkursie Złotych Spinaczy, bank otrzymał srebrne wyróżnienie w kategorii Empolyer branding za kampanię „Zgadzam się, nie zgadzam” oraz Brązowy Spinacz 2022 w kategorii Employee experience i komunikacja wewnętrzna – za działania wspierające ergonomię pracy i zachowania eko wśród pracowników.  

Kampania „Zgadzam się, nie zgadzam się” pokazuje przede wszystkim unikatową kulturę organizacyjną ING. Komunikacja skupia się na elementach ważnych i charakterystycznych dla pracy w banku, a wskazanych przez samych pracowników – od różnorodności, otwartości na wszystkie głosy i pomysły, poprzez możliwości rozwoju w kraju i za granicą – aż po sposób, w jaki tworzymy zespoły i ze sobą współpracujemy.

 W ING wierzymy, że dobre miejsce pracy to takie, w którym czujemy się komfortowo, możemy być sobą i po prostu robić swoje, niezależnie od okoliczności. Dlatego budujemy włączającą organizację, w której powierza się pracownikom podejmowanie decyzji, dba o ich rozwój, wynagradza zaangażowanie i przede wszystkim – słucha ich głosu – podkreśla Maja Chabińska-Rossakowska, Dyrektor HR w ING Banku Śląskim.

Bardzo się cieszymy, że eksperci docenili nasze działania komunikacyjne kampanii, w której postanowiliśmy oddać głos samym pracownikom. To właśnie ich opinie na temat pracy w ING zainspirowały nas do kreatywnego i innowacyjnego podkreślenia, dlaczego właśnie z nami łatwiej jest robić swojepowiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Z kolei nagrodzona kampania wewnętrzna wspierała ergonomię pracy i oszczędzanie wody poprzez serię filmów animacyjnych, których bohaterami były krople.

Bank w swojej działalności biznesowej wdraża i stosuje zasady odpowiedzialności ekologicznej w wielu aspektach. Dotyczy to również zużycia wody. Systematycznie zbieramy dane i analizujemy zużycie wody dla wszystkich lokalizacji, modernizujemy miejsca pracy, ale również chcemy wspierać postawy proekologiczne naszych pracowników. Zauważenie naszych działań w tym zakresie to ogromna motywacja – dodaje Anna Golka, Head of Real Estate and Facility Management

Więcej na: https://zlotespinacze.pl/