ING Bank Śląski po raz kolejny najlepiej ocenianym bankiem przez klientów

Ankiety i badania, Nagrody i wyróżnienia,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski po raz czwarty z rzędu został liderem rankingu satysfakcji klientów indywidualnych banków w corocznym badaniu zrealizowanym przez ARC Rynek i Opinia za 2022 rok. Bank uzyskał najwyższy wynik w kluczowych kategoriach badania: satysfakcja, lojalność, rekomendacja, wizerunek, opłaty i prowizje, produkty i punkty styku. 

- W tym badaniu klienci bezpośrednio wyrażają swoją opinię, dlatego jest ono dla nas wiarygodnym wyróżnieniem potwierdzającym ich zadowolenie. Jesteśmy dumni, że to właśnie ING jest liderem w każdej z ocenianych kategorii. Ten wynik pokazuje, że nasze wysiłki przynoszą zamierzone efekty, czyli satysfakcję klientów - powiedział Marcin Giżycki, Wiceprezes Zarządu ING Banku Śląskiego. Warto dodać, że klienci oceniają wyłącznie swój główny bank. Mamy więc powody do radości, ponieważ nasi klienci są najbardziej zadowoleni i w konsekwencji ING jest najczęściej polecanym bankiem. Wierzymy, że kluczem do tego jest zaprojektowanie i dostarczenie doświadczeń, które wprost odpowiadają na potrzeby naszych klientów. Najwyżej oceniona, bardzo intuicyjna aplikacja mobilna banku Moje ING, łatwość nawigacji i zakres dostępnych w niej funkcji są kluczem do zadowolenia naszych klientów – dodał M. Giżycki.

Metodologia badania

Badanie zostało zrealizowane metodą CAWI (ankiety online przeprowadzone na ePanel.pl). Łącznie zrealizowano N=2515 wywiadów. Respondentami w badaniu były osoby w wieku 18-65 lat, które posiadają konto w banku. Termin realizacji: październik-grudzień 2022. Każdy bank oceniało około 250 jego klientów. Badaniem objętych zostało 10 banków: Alior Bank, Bank Millennium, Bank Pekao, BNP Paribas, Credit Agricole, ING Bank Śląski, mBank, PKO BP, Santander Bank Polska, VeloBank. Wszystkie wyniki prezentowane w raporcie odnoszą się do ocen i postaw klientów wyłącznie na temat swojego banku. 

Dodatkowe informacje dostępne są tutaj