ING Bank Śląski został uznany za najlepszy bank w mediach społecznościowych w tegorocznej edycji rankingu Złoty Bankier. Bank zajął także drugie miejsce w kategorii Złoty Bank, oceniającej wielokanałową jakość obsługi klienta oraz został wyróżniony w kategoriach: Konto osobiste, Kredyt Gotówkowy i Kredyt Hipoteczny, gdzie zajął trzecie miejsce.
- Chcemy być obecni w świecie naszych klientów, dlatego podążamy za nimi i jesteśmy na największych platformach społecznościowych w Polsce. Nasza komunikacja jest spójna, ale dopasowujemy treści do specyfiki poszczególnych platform, żeby jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby i oczekiwania internautów. Tworzymy angażujący, inspirujący kontent żeby budować pozytywne doświadczenia użytkowników i wciągać ich w świat naszej marki. To dla nas również źródło cennych informacji. Jesteśmy otwarci na dialog i analizujemy feedback od klientów. Na tej bazie optymalizujemy nasze procesy, produkty i usługi. Cały czas rozwijamy naszą obecność. W 2022 jako pierwszy bank w Polsce weszliśmy na TikToka i założyliśmy własny kanał, który do tej pory jest jedynym profilem banku w Polsce na tej platformie - powiedziała Anna Witecka, zarządzająca obszarem social mediów w ING Banku Śląskim.
Jak napisano w uzasadnieniu „Bank prowadzi spójną komunikację, sprawnie buduje relacje z klientami i w razie potrzeby umiejętnie zarządza sytuacjami kryzysowymi. Skutecznie realizuje założenia i po raz kolejny jego przekaz i wartości, które promuje są jasno nakreślone i zrozumiałe dla klientów”.
ING Bank Śląski jest obecny we wszystkich popularnych mediach społecznościowych:
Bank uplasował się również na drugim miejscu w rankingu najlepszej wielokanałowej jakości obsługi. Klienci najbardziej docenili kontakt z bankiem przez bankowość internetową i aplikację mobilną. Oceniając takie obszary jak satysfakcja, bezpieczeństwo, chęć polecenia serwisu, dostosowanie do indywidualnych potrzeb oraz kompleksowość narzędzia, przyznali ING najwięcej punktów ze wszystkich ocenianych banków. ING zajął również drugą lokatę w kategoriach jakość obsługi w oddziałach oraz jakość obsługi na infolinii.
Bank znalazł się również na podium rankingu Złoty Bankier w kategoriach produktowych. Bank zajął III miejsce w następujących zestawieniach:
O ofercie banku tu: ING Bank Śląski
„Złoty Bankier” to największe badanie sektora bankowego w Polsce. Nagroda, przyznawana przez ekspertów branżowych od 2009 roku, trafia do banków, które mogą się pochwalić najwyższymi standardami jakości obsługi, oferują najlepsze produkty i wyróżniają się na tle konkurencji. Organizatorami rankingu są Bankier.pl i Puls Biznesu, a partnerem merytorycznym Minds&Roses.
O rankingu tu: Złoty Bankier (zlotybankier.pl)