Bryska stworzyła piosenkę i teledysk dla ING w projekcie dla młodych

Akcje marketingowe i promocje ,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING nawiązał współpracę z bryską w ramach kolejnej odsłony kampanii dla nastolatków, tworzonej wspólnie z Visa. Tym razem motywem przewodnim jest ważna dla młodych muzyka. Na potrzeby projektu - bryska, znana wokalistka, nagrała utwór i teledysk pt. „Miasto tętni”.

Muzyka jest ważna dla młodych ludzi, aż 77% wskazało, że jest to ważny element ich świata. Podobnie jak możliwość rozwijania swoich zainteresowań (46%) i poznawanie nowych rzeczy (53%)*. ING chce wspierać młodych w robieniu swojego, odkrywaniu nowych możliwości, rozwijaniu swojej kreatywności w przestrzeni miejskiej i nie tylko.

Miasto podaje mi całą paletę barw, z których mogę stworzyć spójny obraz w swojej muzyce. Zainspirować może wszystko: kolory, ludzie, dźwięki, zapachy. Warto chłonąć je wszystkie całym sobą, mieć oczy i serca szeroko otwarte… a może nas zaskoczyć – mówi bryska.

Zobacz teledysk „Miasto tętni” : https://youtu.be/B1kBJKgQAuQ

Artystka zainspirowana miastem stworzyła nie tylko teledysk, ale też razem z ING i Visa przygotowała kartę do konta ze swoim zdjęciem i złożyła na niej swój autograf. Karta będzie dostępna w ING wraz z kontem Mobi dla młodych 13-17 do 30 listopada 2023. Nastolatek może zamówić kartę na stronie internetowej banku, w galerii Moja karta. Dodatkowo, jeśli to jego pierwsza karta – otrzyma ją za darmo.

Więcej o kampanii: ing.pl/bryska

Konto Mobi dla młodych 13-17 oferuje narzędzia do wydawania i oszczędzania:

  • kartę Visa z grafiką – nastolatek może ją zaprojektować lub wybrać z galerii
  • możliwość płacenia kartą, telefonem, zegarkiem lub kodem BLIK
  • cele oszczędnościowe powiązane z kontem oszczędnościowym w Moim ING

Rodzic może w każdej chwili wspomóc nastolatka:

  • przelać potrzebną kwotę za pośrednictwem bezpłatnego przelewu na telefon
  • zmienić limity dla płatności kartą w panelu rodzica
  • w razie potrzeby zastrzec lub zablokować kartę

Wsparciem są również powiadomienia push w aplikacji Moje ING, które informują rodzica o każdej transakcji na koncie dziecka.

Więcej o koncie tu: Konto dla dziecka | ING Bank Śląski

Partnerem kampanii jest Visa – jeden ze światowych liderów płatności cyfrowych.
Za strategię i realizację kampanii odpowiada Publicis Groupe (Saatchi&Saatchi, Liquid Thread i Starcom).

*źródło wyników: Raport Kantar dla ING, październik 2020 

Materiały do pobrania