ING Bank Śląski ruszył z nową kampanią, w której promuje ideę asystenckości. ING. Twój asystent. Robi dla Ciebie rzeczy ważne, żebyś Ty mógł robić te najważniejsze.
Za znanymi ludźmi, którzy osiągają wielkie rzeczy, zawsze stoją asystenci – często niewidoczni, ale zawsze profesjonalni i godni zaufania. ING ma kompetencje, żeby być takim asystentem, który aktywnie podpowiada, przypomina, proponuje spersonalizowane rozwiązania, dokładnie wtedy, kiedy klienci tego potrzebują. Po to, żeby mogli skupić się na realizacji swoich planów.
Wiemy, że Polacy są otwarci na rozwiązania technologiczne*. 93% z nich uważa, że technologia ułatwia im życie, a 84% ma apetyt na korzystanie z nowoczesnych rozwiązań. To, co cenimy najbardziej, to poczucie kontroli, które daje nam technologia (71%). Dlatego aplikacja Moje ING to już nie tylko proste funkcje, zdalny dostęp do banku, czy strefy płatności. To rozwiązania, które pozwalają nam mieć pełną kontrolę nad naszymi finansami: terminami płatności, całością go budżetu czy nawet tym, kiedy upływa ważność naszego dowodu. Kolejną korzyścią z nowoczesnych rozwiązań, którą cenią współcześni konsumenci, jest możliwość poszerzania wiedzy i możliwości działania (67%). To taki wzmacniacz naszych możliwości, dzięki któremu zyskujemy czas (64%) na robienie w życiu tego, co jest dla nas ważne - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
ING. Twój asystent
Każdy klient ING może sięgnąć po spersonalizowane rozwiązania w aplikacji Moje ING oraz korzystać z wielokanałowego dostępu do banku.
ING. Twój asystent – robi rzeczy ważne, żebyś Ty mógł robić te najważniejsze:
Więcej informacji tu: Wróć na ing.pl - Załóż konto w ING i dołącz do nas.
Nową kampanię promuje spot: ING. Twój asystent, który robi rzeczy ważne, żebyś mógł robić te najważniejsze - YouTube
Agencja odpowiedzialna za kreację: Brain
Agencja odpowiedzialna za digital: GONG
Agencja odpowiedzialna za PR: Hill+Knowlton Strategies
Media: Mullen Lowe Media Hub
* Badanie przeprowadzone przez agencję Minds & Roses na zlecenie ING Banku Śląskiego w dniach 21-25 sierpnia 2023 roku metodą CAWI. W badaniu wzięła udział reprezentatywna grupa 1000 osób w wieku 18-65 lat, korzystających z internetu oraz usług banków.