ING Bank Śląski wprowadza zmiany w bankowości internetowej i mobilnej Moje ING. Treści i funkcje będą bardziej personalizowane, a system nabierze nowego, przejrzystego wyglądu. Bank chce dzięki temu wzmocnić relacje z klientami i jeszcze bardziej ułatwić im korzystanie z bankowości.
Personalizacja jest dla nas kluczowa w budowania trwałych relacji z naszymi klientami. Chcemy, aby na co dzień czuli, że ktoś się o nich troszczy, a to, co im proponujemy było dokładnie tym, czego potrzebują. Dzięki zmianom, które wprowadzamy, Moje ING jest jeszcze bardziej „moje”. Staje się coraz bardziej intuicyjnym asystentem, który działa na rzecz klienta – powiedział Marcin Giżycki, Wiceprezes Zarządu ING Banku Śląskiego.
Technologia ułatwia życie, z czym zgadza się 93% Polaków. 52% badanych chciałoby, żeby aplikacje bankowe podpowiadały im z jakich produktów warto skorzystać. Równocześnie dla 72% ważne jest aby nowe technologie oferowały im wybór*. Projektując nowe rozwiązania warto pamiętać o tym, że klienci potrzebują nie tylko usprawnień, ale również chcą zachować poczucie kontroli.
Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, że Polacy są otwarci na technologie i aplikacje, w których mogą załatwić wiele spraw, ale chcą mieć jednocześnie kontrolę nad nowymi rozwiązaniami. Właśnie te wskazania przyświecały nam przy aktualizacji naszej aplikacji. To co proponujemy to możliwość ustawienia aplikacji przez klienta jak najbardziej według siebie z jednoczesnym zachowaniem kontroli nad aplikacją i wykorzystaniem jej możliwości asystenckich – dodała Katarzyna Stawecka, Dyrektor Banku odpowiedzialna za Retail Digital Experience w ING Banku Śląskim.
Zmiany w Moim ING będą widoczne od 12 listopada br.:
Strona logowania w przeglądarce
Ekran przed zalogowaniem do aplikacji
Strona główna bankowości
Więcej tu: https://www.ing.pl/indywidualni/aplikacja-mobilna/bankowosc-w-nowej-odslonie
*Badanie przeprowadzone przez agencję Minds & Roses na zlecenie ING Banku Śląskiego w dniach 21-25 sierpnia 2023 roku metodą CAWI. W badaniu wzięła udział reprezentatywna grupa 1000 osób w wieku 18-65 lat, korzystających z internetu oraz usług banków.