ING Bank Śląski zdobył tytuł Best in Show, dwa złota, cztery srebra i trzy brązy podczas tegorocznej edycji MIXX Awards. Dodatkowo bank został uznany za najlepszego reklamodawcę, który wyznacza trendy w branży. Doceniono konsekwentne budowanie wizerunku marki oraz łączenie kreatywności i innowacyjności z efektywnością biznesową.
Ten deszcz nagród to prawdziwe uznanie branży dla realizowanych przez nas kampanii oraz innowacyjnych pomysłów marketingowych. Cieszy nas to ogromnie, szczególnie, że dotyczy niełatwych obszarów, takich jak digital i AI oraz wymagającej grupy młodych klientów. Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi, aby dotrzeć do młodych i inspirować ich do działania to jedne z naszych priorytetów. Jestem wdzięczna mojemu zespołowi i pracującym z nami agencjom, że realizujemy je w tak niezwykle kreatywny sposób - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Kapituła konkursu doceniła następujące kampanie ING Banku Śląskiego:
Projekty we współpracy z agencjami Gong, Game Changer oraz MediaHub.
Nominowanych do nagród było 45 kampanii reklamowych. Łącznie otrzymały 62 nominacji w 16 kategoriach konkursowych. Jury przyznało tylko 7 złotych nagród, w tym 2 dla ING Banku Śląskiego.
Konkurs IAB MIXX Awards jest organizowany w Polsce od 2006 r. Nagradza najlepsze digitalowe kampanie, które łączą w sobie kreatywność i efektywność, wyznaczając standardy kampanii interaktywnych.
Wyróżnione kampanie można obejrzeć na kanale YouTube ING Banku Śląskiego.