ING Bank Śląski trzeci rok z rzędu został „Najlepszym Bankiem w Polsce” w rankingu Instytucja Roku i zdobył nagrody aż w 9 kategoriach. 27 placówek ING otrzymało indywidualne wyróżnienia i tytuł Najlepszej Placówki Bankowej w Polsce.
- Otrzymanie tego wyróżnienia po raz kolejny z rzędu to nasz duży sukces. Wierzymy, że kluczem do niego jest zaprojektowanie i dostarczenie doświadczeń, które wprost odpowiadają na potrzeby naszych klientów. Niezmiennie przykładamy dużą wagę do zwiększania poziomu cyfryzacji i inwestujemy w nowoczesne rozwiązania technologiczne. Wiemy, jak ważne są dobrze zaprojektowane procesy cyfrowe, które umożliwiają nam pełną interakcję z klientami. Pod koniec 2023 roku wprowadziliśmy zmiany w bankowości elektronicznej i mobilnej, aby jeszcze bardziej ułatwić klientom korzystanie z tych kanałów. Dziękuje całemu zespołowi ING, który swoją pracą przyczynia się do tego wspólnego sukcesu – podkreślił Marcin Giżycki, wiceprezes Zarządu ING Banku Śląskiego.
ING Bank Śląski został Najlepszym Bankiem w Polsce oraz otrzymał tytuł „Instytucji Roku” w następujących dziewięciu kategoriach:
Instytucja Roku to największy na rynku, a zarazem najbardziej kompleksowy projekt skupiony na jakości obsługi klienta w sektorze bankowym. Celem projektu jest ciągłe podnoszenie standardów jakości obsługi, a zarazem sprostanie stale rosnącym i zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Banki były oceniane w 10 kategoriach tematycznych, które obejmowały 4 segmenty klienta: detaliczny, zamożny, private banking oraz firmowy. Projekt był prowadzony w sposób ciągły przez cały rok.
Poziom jakości obsługi klienta był weryfikowany przez klientów zainteresowanych ofertą produktową, z jakiej najczęściej korzystają klienci w różnym wieku: konto osobiste, konto dla dziecka, oszczędności i inwestycje, limit kredytowy, karty kredytowe, produkty hipoteczne oraz ofertę dla małych firm. Dodatkowo weryfikacji podlegała sprawność i przyjazność procesów związanych z zakupem podstawowych produktów bankowych zarówno w placówce jak i w kanałach zdalnych oraz jakość serwisu i zadowolenie klienta na etapie obsługi posprzedażowej.
Dziewiąta edycja Instytucji Roku to 5 systematycznych pomiarów w ciągu całego roku obejmujących 13 banków. Zrealizowano 1711 wizyt w placówkach bankowych, wykonano 1382 połączenia z infolinią, wysłano 780 zapytań e-mail, otworzono 390 kont osobistych, przeprowadzono 780 testów bankowości internetowych i aplikacji mobilnych oraz uwzględniono 84 569 ocen i recenzji prawdziwych użytkowników aplikacji mobilnych.
Więcej na www.instytucjaroku.pl