ING Bank Śląski ponownie został uznany za najlepszy bank w mediach społecznościowych w tegorocznej edycji rankingu Złoty Bankier, organizowanego przez Bankier.pl i Puls Biznesu. Ponadto, aplikacja Moje ING została liderem w rankingu oceniającym bankowe aplikacje.
W tegorocznej edycji rankingu jurorzy zwracali uwagę przede wszystkim na sposób w jaki banki poruszają kwestie edukacji finansowej i cyberbezpieczeństwa, jako kluczowe obszary z punktu widzenia dbałości o klienta i troski o bezpieczeństwo biznesu. Doceniono wszechstronny i angażujący charakter komunikacji ING oraz sposób dopasowania treści do potencjalnych odbiorców, ich lekki i przyciągający uwagę charakter.
- Wiemy jak ważnym tematem jest edukacja finansowa i cyberbezpieczeństwo, dlatego kładziemy duży nacisk na te obszary w naszej komunikacji w mediach społecznościowych. Od kilku lat rozwijamy akcję „Bezpieczne dzieci w sieci”, w której zachęcamy rodziców, aby skorzystali z gry edukacyjnej „Miasto ING” w Roblox i pokazali dzieciom, jak być bardziej bezpiecznym w cyfrowym świecie. Dbamy również o to, by nasi klienci znali i korzystali z rozwiązań wspierających bezpieczne bankowanie. Współpracujemy z ekspertami, by tworzyć angażujące treści, które mają szanse skutecznie dotrzeć do internautów i zbudować świadomość cyberzagrożeń, na jakie mogą być narażeni. Cieszę się, że nasze działania w tym zakresie zostały docenione - powiedziała Anna Witecka, zarządzająca obszarem social mediów w ING Banku Śląskim.
ING Bank Śląski jest obecny we wszystkich popularnych mediach społecznościowych:
Ranking Złoty Bankier 2024 organizowany jest przez Bankier.pl i Puls Biznesu. To największe badanie sektora bankowego w Polsce. Nagroda, przyznawana przez ekspertów branżowych od 2009 roku, trafia do banków, które mogą się pochwalić najwyższymi standardami jakości obsługi, oferują najlepsze produkty i wyróżniają się na tle konkurencji. Partnerem merytorycznym Rankingu Złoty Bankier 2024 jest Minds&Roses.