W tegorocznym konkursie Złotych Spinaczy, bank otrzymał srebrne wyróżnienia w kategorii „Event komercyjny” dla „Akademii Cyberbezpieczeństwa w Mieście ING” oraz w kategorii „Employer experience i komunikacja wewnętrzna” za projekt „Prosto, prościej, najprościej :)”
Kategoria „Event komercyjny”: Akademia Cyberbezpieczeństwa w Mieście ING
„Nie daj się wkręcić w sieci” to hymn Akademii Cyberbezpieczeństwa w „Mieście ING” w Roblox, który został stworzony przez twórcę internetowego SmileSlowa, specjalnie na inauguracje akademii. 12 tys. dzieci bawiło się do utworu, którego treść motywuje do bycia uważniejszym w sieci, a wszyscy razem stworzyli wyjątkowy układ choreograficzny. W efekcie powstał pierwszy teledysk kręcony na żywo w Roblox i z udziałem publiczności. Event odbył się na dużym wirtualnym placu przed Akademią, a udział w nim wzięli młodzi gracze, a właściwie ich awatary. Teledysk wygenerował już ponad 705 tys. wyświetleń na YouTube. „Miasto ING” to gra edukacyjna, z którą ING pojawił się na platformie gamingowej Roblox jako pierwszy bank w Polsce w 2022 roku. To wirtualny świat, który poprzez zabawę uczy dobrych nawyków finansowych - oszczędzania i umiejętnego wydawania pieniędzy. W grze gracze poznają też zasady bezpieczeństwa w sieci - co robić, a czego nie robić w wirtualnym świecie. Do tej pory gra zaangażowała prawie milion graczy, osiągając przy tym ponad 2,6 mln wizyt. Gracze wykonali ponad 300 tys. lekcji w Akademii Cyberbezpieczeństwa oraz ponad 150 tys. quizów dotyczących bezpieczeństwa w sieci.
Teledysk dostępny tu: ♪ SMILESLOW - NIE DAJ SIĘ WKRĘCIĆ ♪ [OFFICIAL MUSIC VIDEO] (youtube.com)
Projekt zrealizowany we współpracy z GONG, Burson, Mediahub, Game Changer.
Kategoria „Employer experience i komunikacja wewnętrzna”: Prosto, prościej, najprościej :)
W 2014 roku w ING powstał projekt Po prostu jako odpowiedź na problem skomplikowanego języka w kontaktach z klientami. Projekt rozpoczął się od badań z klientami, które wskazały, co i jak należy zmienić. Od tamtej pory ING regularnie monitoruje i poprawia jakość komunikacji w najważniejszych punktach kontaktu z klientem. Zespół Po prostu prowadzi również projekty edukacyjne dla pracowników. Od 5 lat tworzy zaskakujący dowcipny serial o prostej komunikacji. Lekka kreatywna forma skutecznie angażuje pracowników do odkrywania kolejnych odcinków i niuansów przejrzystej komunikacji.
Projekt zrealizowany we współpracy z agencją MOSQI.TO.
Konkurs „Złote Spinacze", organizowany przez Związek Firm Public Relations, promuje najlepsze, najbardziej kreatywne i rzetelnie wykonane projekty z obszaru PR. Zgłoszone projekty ocenia ponad 100-osobowe jury, w skład którego wchodzą praktycy i eksperci z branży PR oraz mediów, przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych a także autorytety ze środowiska akademickiego. W tym roku przyznano aż 101 nagród – 23 Złotych, 39 Srebrnych oraz 39 Brązowe Spinacze.
Więcej informacji: https://zlotespinacze.pl/