ING wprowadził nowy, w pełni zdalny proces samoobsługowy dla klientów indywidualnych, dostępny na stronie internetowej banku. Wdrożenie mObywatela jako nowego sposobu potwierdzenia tożsamości, to kolejny krok w cyfryzacji usług bankowych ING. Dzięki integracji z rządową aplikacją, klienci ING mogą się zidentyfikować bez konieczności oczekiwania na przesyłki czy wizyty w oddziale.
Nowy proces umożliwia:
To istotna zmiana, która znacząco upraszcza życie klientów – szczególnie tych, którzy cenią sobie szybkość i wygodę obsługi online. Dotychczas, aby zmienić numer telefonu autoryzacyjnego, klient musiał zamówić Jednorazowy Kod Aktywacyjny (JKA), który był wysyłany pocztą. Oznaczało to konieczność oczekiwania na przesyłkę lub wizytę w placówce banku. Nowy proces eliminuje te niedogodności.
Najważniejsze zmiany to:
Aplikacja mObywatel jest bezpłatna, bezpieczna i dostępna zarówno na Androida, jak i iOS. Umożliwia nie tylko potwierdzanie tożsamości w banku, ale także dostęp do wielu usług publicznych i dokumentów cyfrowych.
Jak potwierdzić dane w aplikacji mObywatel:
Proces będzie dostępny na stronie logowania po wybraniu „pomoc w logowaniu” lub na stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy