W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Poland, ING Bank Śląski otrzymał dwie statuetki Effie za kampanię emerytalną.
Cieszymy się, że jury konkursu nagrodziło właśnie kampanię emerytalną. To ważny i istotny społecznie temat, który w ING konsekwentnie podejmujemy. Zachęcamy Polaków do dbania o finansową przyszłość i podpowiadamy konkretne rozwiązania z myślą o oszczędzaniu na dodatkową emeryturę. Obserwujemy, że z roku na rok coraz więcej osób to robi - w tym roku już blisko połowa Polaków (47%) zadeklarowała, że odkłada na ten cel, co jest ogromną zmianą w stosunku do lat ubiegłych (34% w 2022 roku). Jesteśmy dumni, że możemy mieć aktywny udział w tej zmianie - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Kampania "Emerytura jest bliżej niż myślisz" została nagrodzona statuetką w kategorii "Particular Audience and Targeting" (jedyna nagroda przyznana w tej kategorii) oraz w kategorii "Influencers and Social Platforms".
W nagrodzonej kampanii emerytalnej ING zachęcał do odkładania na finansową przyszłość. Bank proponował produkty emerytalne oraz prowadził szeroko zakrojone działania edukacyjne w internecie.
Projekt zrealizowany we współpracy z agencją GONG oraz domem mediowym MullenLowe Media.
Effie Awards jest największym na świecie konkursem marketingowym, w którym nagradzane są najskuteczniejsze i najbardziej efektywne kampanie reklamowe. W Polsce organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Członkami jury są praktycy, eksperci i autorytety w branży komunikacji marketingowej. Są wśród nich przedstawiciele reklamodawców, agencji reklamowych, domów mediowych, niezależni specjaliści, pracownicy mediów oraz reprezentanci instytutów badawczych i nauki.
Więcej o konkursie tu: Nagrody 2025 - Effie