Ponad 12 tysięcy fanów na koncercie polskiego wykonawcy Qry w Roblox w grze „Miasto ING”

|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING zorganizował wirtualny koncert rapera. Wydarzenie odbyło się 8 listopada w „Mieście ING”, czyli edukacyjnej grze na platformie Roblox, a gwiazdą koncertu był Qry.

Występ Qrego odbył się 8 listopada o godzinie 18.00 w grze „Miasto ING” w Roblox. W kolejnych tygodniach, w soboty o 18:00 planowane są powtórki tego koncertu. Aby wziąć udział w wydarzeniu wystarczy posiadać konto na platformie Roblox oraz wejść do gry w trakcie jego trwania. Dodatkową atrakcją jest limitowane UGC, czyli akcesoria w grze stworzone przez samych graczy lub ulubionych YouTuberów: KittyBella, Qry, SmileX, ERCIO lub Charluna. Wykonując zadania oraz uczestnicząc w koncercie gracze mogą odebrać akcesoria i założyć na swoje awatary. W dniu premierowego koncertu „Miasto ING” odwiedziło aż 42 tys. graczy.

Reels z zapowiedzią koncertu:  https://www.youtube.com/watch?v=4_-ClMQI6Gc

 Zależy nam, aby Polacy dobrze i bezpiecznie radzili sobie z finansami. Im wcześniej dzieci zaczną zdobywać i trenować umiejętności w tym obszarze, tym łatwiej będzie im w dorosłym życiu. Z naszych badań wynika, że według większości rodziców starszych (92%) i młodszych dzieci (91%) marki powinny angażować się w edukację zasad bezpieczeństwa w Internecie, a jedną z preferowanych form są właśnie gry edukacyjne (44% rodzice dzieci 13-17 i 39% rodzice dzieci 7-12)*. Miasto ING jest miejscem, które powstało, aby poprzez zabawę uczyć dzieci dobrych nawyków w finansach i dostarczyć im wspólnie przeżywanej rozrywki. Jest z nami już blisko milion czterysta tysięcy graczy, osiągnęliśmy ponad 4 miliony wizyt w Mieście, a gracze wykonali ponad 1,2 miliona lekcji w Akademii Cyberbezpieczeństwa. Udało nam się więc stworzyć grę, która skutecznie łączy edukację i zabawę – mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

 „Miasto ING” to gra edukacyjna, z którą jako pierwszy w Polsce, Bank ING pojawił się na platformie gamingowej Roblox w 2022 roku. To wirtualny świat, który w swoich czterech sezonach konsekwentnie przybliża dzieciom temat bezpieczeństwa w sieci. Poprzez zabawę uczy zasad poruszania się w sieci, tworzenia silnych haseł, rozpoznawania niebezpiecznych stron, chronienia danych osobowych. Jednocześnie w Mieście ING dzieci poznają podstawy oszczędzania, zarabiania i zarządzania finansami. Projekt powstał, by pomóc młodym wejść w finansową dorosłość i – w naturalnym środowisku platformy Roblox – poznać życiowe zasady zarządzania pieniędzmi w bezpieczny sposób. W grze gracze poznają też zasady cyberbezpieczeństwa – co robić, a czego nie robić w wirtualnym świecie m.in.: tworzenia silnych haseł, rozpoznawania niebezpiecznych stron, nieudostępniania i bezpiecznego przechowywania haseł.

Więcej informacji: https://www.ing.pl/lp/nastolatki/miasto-ing-4

Koncept strategiczny i nadzór nad przygotowaniem kampanii: Agencja kreatywna GONG

Wdrożenie pomysłu i koncepcji Miasta ING: Game Changer

Media: MullenLowe Media

*Badanie ilościowe przeprowadzone wśród rodziców i dzieci i młodzieży (7-17 lat). Badanie prowadzone przez agencję badawczą Minds & Roses na zlecenie ING, wyniki z 10.2025r. W badaniu wzięły udział rodzice dzieci w wieku 7-12lat n=108, oraz rodzice dzieci 13-17lat n=108.

Materiały do pobrania