W tegorocznej edycji konkursu IAB MIXX Awards ING Bank Śląski zdobył tytuł Best in Show za najlepszą kampanię tego roku, złoto, dwa srebra, brąz i wyróżnienie. Ponadto, bank został uznany za najlepszego reklamodawcę, który wyznacza trendy w branży.
- Bardzo się cieszę, że jury doceniło nasze działania. To ogromny sukces całego zespołu ING, z którego jestem bardzo dumna. Chcemy wspierać ludzi, inspirować ich do działania i edukować. Kształtujemy dobre nawyki związane z finansami u najmłodszych w Robloxie, a starszym przypominamy, że już czas pomyśleć o emeryturze i finansowej przyszłości. Otrzymane nagrody pokazują, że zmierzamy w dobrym kierunku. Kreatywność i innowacje mogą iść w parze, a o finansach można mówić w sposób ciekawy i bliski ludziom. Dziękuję i gratuluję całemu zespołowi ING, a także naszym agencjom, z którymi współpracujemy - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Kapituła konkursu nagrodziła następujące kampanie:
Nagrodzone kampanie były realizowane we współpracy z agencjami: GONG, _game changer, MullenLowe Media i Brain.
Konkurs IAB MIXX Awards jest organizowany w Polsce od 2006 r. Nagradza najlepsze digitalowe kampanie, które łączą w sobie kreatywność i efektywność, wyznaczając standardy kampanii interaktywnych. W tegorocznej edycji konkursu o nagrody walczyło aż 170 kampanii, z których jury wyłoniło 43 projekty, które uzyskały 53 nominacje, w 14 kategoriach konkursowych.