ING z nagrodami na IAB MIXX Awards 2025

Nagrody i wyróżnienia, Akcje marketingowe i promocje ,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

W tegorocznej edycji konkursu IAB MIXX Awards ING Bank Śląski zdobył tytuł Best in Show za najlepszą kampanię tego roku, złoto, dwa srebra, brąz i wyróżnienie. Ponadto, bank został uznany za najlepszego reklamodawcę, który wyznacza trendy w branży.

- Bardzo się cieszę, że jury doceniło nasze działania. To ogromny sukces całego zespołu ING, z którego jestem bardzo dumna. Chcemy wspierać ludzi, inspirować ich do działania i edukować. Kształtujemy dobre nawyki związane z finansami u najmłodszych w Robloxie, a starszym przypominamy, że już czas pomyśleć o emeryturze i finansowej przyszłości. Otrzymane nagrody pokazują, że zmierzamy w dobrym kierunku. Kreatywność i innowacje mogą iść w parze, a o finansach można mówić w sposób ciekawy i bliski ludziom. Dziękuję i gratuluję całemu zespołowi ING, a także naszym agencjom, z którymi współpracujemy - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Kapituła konkursu nagrodziła następujące kampanie:

  •  Tytuł „Best in Show” zdobyła kampania „Emerytura jest bliżej niż myślisz”
  •  Złoto w kategorii "Brand Awareness & Positioning" dla kampanii „Emerytura jest bliżej, niż myślisz”
  •  Srebro w kategorii "Content Marketing & Digital Public Relations" dla kampanii „Emerytura jest bliżej, niż myślisz”
  •  Srebro w kategorii "Games and esport" dla kampanii „Bitwa na rymy w Mieście ING w Roblox”
  •  Brąz w kategorii "Online marketing with influencer" dla kampanii „Bitwa na rymy w Mieście ING w Roblox”
  •  Wyróżnienie w kategorii „Launch” dla kampanii „Konto Mobi dla dzieci 6-12 lat z Apką Moje ING

Nagrodzone kampanie były realizowane we współpracy z agencjami: GONG, _game changer, MullenLowe Media i Brain.

Konkurs IAB MIXX Awards jest organizowany w Polsce od 2006 r. Nagradza najlepsze digitalowe kampanie, które łączą w sobie kreatywność i efektywność, wyznaczając standardy kampanii interaktywnych. W tegorocznej edycji konkursu o nagrody walczyło aż 170 kampanii, z których jury wyłoniło 43 projekty, które uzyskały 53 nominacje, w 14 kategoriach konkursowych.