Pierścień Marketing Master by SAR dla Barbary Pasterczyk z ING

Nagrody i wyróżnienia,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Barbara Pasterczyk - CMO ING Banku Śląskiego odebrała pierścień Marketing Master by SAR - nagrodę dla najlepszych i najbardziej wszechstronnych marketerów w Polsce. Wyróżnienie zostało przyznane podczas Gali Marketing Master + Innovation.

- Marketing to dla mnie sztuka łączenia trzech sił: kreatywności, która zachwyca, innowacyjności, która otwiera nowe horyzonty, i efektywności, która daje realną wartość biznesowi. Ten Pierścień Marketing Master to nie tylko nagroda – to dowód, że odwaga w myśleniu i pasja w działaniu naprawdę zmieniają rzeczywistość. Jestem dumna z zespołu, który każdego dnia udowadnia, że granice istnieją tylko po to, by je przekraczać. Takie nagrody dodają energii, by sięgać jeszcze dalej – powiedziała Barbara Pasterczyk.  

Podczas gali jury doceniło także kampanię "Emerytura jest bliżej niż myślisz”, przyznając jej srebrną nagrodę w kategorii „Innowacje w komunikacji - Digital & Interactive”. 

Pierścień Marketing Master przyznawany przez SAR to nagroda, która trafia do najbardziej wszechstronnych marketerów, liderów branży, którzy napędzają biznesowy rozwój przedsiębiorstw. Bierze pod uwagę wyniki 3 konkursów marketingowych: Effie Poland, Innovation i KTR. Sukcesy w każdym z konkursów sumują się, decydując w sposób obiektywny o przyznaniu nagrody.

Materiały do pobrania