ING: Tak się czuję, gdy panuję nad finansami

Akcje marketingowe i promocje , Produkty i usługi,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski ruszył z kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z, w której pokazuje jak ważne jest poczucie panowania nad finansami. To dzięki niemu młodzi czują się pewnie i niezależnie, zyskują też motywację i swobodę w działaniu.

Dla grupy 18-24, wolność i samodzielność są kluczowe a pieniądze to narzędzie do ich osiągnięcia. W świecie presji fejkowego sukcesu, ING chce przywrócić młodym satysfakcję z realnych, codziennych, finansowych zwycięstw. To właśnie te drobne działania wpływają na poczucie spokoju, wolności i niezależności. Bank wspiera młodych i pokazuje im, że nie ma lepszego uczucia niż to, kiedy panują nad swoimi finansami.

ING. Twój asystent

ING. Twój asystent, wspiera młodych w budowaniu pewności siebie, dostarczając narzędzi w aplikacji, które sprawiają, że bankowość jest prosta i przyjazna – między innymi takich, jak:

  • zarządzanie budżetem;
  • analiza wydatków;
  • planowanie przyszłych płatności.

Aplikacja Moje ING z kontem Mobi to nowoczesna bankowość dla młodych, która pomaga im budować swoją niezależność, nie tylko finansową. Działa jak osobisty asystent, który informuje o tym co się dzieje na kontach, podpowiada dopasowane rozwiązania i przypomina o ważnych datach i wydarzeniach. 

Teraz w ramach promocji „Mobilni zyskują”, do zgarnięcia 500 zł za założenie Konta Mobi w aplikacji Moje ING. Więcej tu: https://www.ing.pl/lp/mobi

W przygotowanych spotach ING pokazuje, że ogarnianie finansów z apką Moje ING zwiększa pewność siebie młodych ludzi, dzięki narzędziom takim, jak zarządzanie budżetem, analiza wydatków i planowanie przyszłych płatności.

Link do spotów tu:

Tak się czuję, gdy panuję nad finansami. Z apką Moje ING.

https://www.youtube.com/watch?v=zW8-yQUxx3I       

https://www.youtube.com/watch?v=ZIha6IOoroo

Kanały: internet

Agencje: GONG, dom mediowy MullenLowe Media

Materiały do pobrania