ING Bank wprowadził nowy system bankowości internetowej ING BusinessOnLine dla firm. System jest prosty w obsłudze, umożliwia użytkownikowi pełną personalizację oraz należy do najbardziej bezpiecznych na rynku. Zapewnia również dwustronną komunikację pomiędzy Klientem i Bankiem, która gwarantuje stały kontakt z Doradcą bankowym.
- „Dzięki nowej funkcjonalności Klienci korporacyjni ING Banku mają do dyspozycji zaawansowane narzędzie umożliwiające obsługę niemal wszystkich produktów i usług obecnie oferowanych przez Bank, np. pełny dostęp do rachunków, obsługę przelewów, rozliczeń, lokat, kart płatniczych” – powiedział Adam Orzechowski, zastępca dyr. Departamentu Rozwoju Produktów Korporacyjnych w ING Banku Śląskim. – „ING BusinessOnLine to nie tylko system transakcyjny, ale również zaawansowana platforma komunikacyjna umożliwiająca kontakt z Doradcą Bankowym w ramach samego systemu” – dodał A. Orzechowski.
Obecnie zaoferowane rozwiązania są pierwszym etapem zmian w ofercie bankowości internetowej ING Banku Śląskiego. W ciągu najbliższych miesięcy system ING BusinessOnLine zostanie wzbogacony o kolejne funkcjonalności.
Nowością w systemie jest pełna obsługa wielu produktów bankowych, między innymi kart płatniczych (np. wniosek o wydanie karty płatniczej, zmiana cyklu rozliczeniowego lub limitu do karty) czy obsługa transakcji gotówkowych (np. lista lokalizacji, zamawianie wpłat i wypłat gotówki, zlecenie wypłaty gotówki w Oddziale). System umożliwia również indywidualne grupowanie rachunków, możliwość przesłania w systemie płatności bez wystarczającej ilości środków na rachunku, obsługę rachunku ESCROW. Dodatkowo Klienci korporacyjni będą mieli możliwość otrzymywania wyciągów ze wszystkich typów rachunków (w tym rachunków kart) oraz raportów według zdefiniowanych przez użytkownika kryteriów.
Dzięki nowej funkcjonalności Klient może w łatwy sposób:
W ramach personalizacji systemu, ING BusinessOnLine umożliwia:
Najlepsze zabezpieczenia systemu dostępne na rynku zarówno po stronie Banku i Klienta: