„Wysłuchaliśmy wielu problemów. Tak powstało internetowe Konto Direct za 0 zł" - to przekaz najnowszej kampanii reklamowej ING Banku Śląskiego. Kampania dotyczy internetowego Konta Direct, skierowanego do nowoczesnych Klientów, ceniących sobie szybki dostęp do pieniędzy poprzez kanały elektroniczne.
„Coraz więcej osób w Polsce korzysta z internetu - obecnie już prawie 40% populacji. Co ważne nie jest to już medium zarezerwowane wyłącznie dla młodych ludzi. Jest coraz bardziej dostępny dla przeciętnego odbiorcy. Badania wskazują, że klienci oczekują dobrej, bezpłatnej oferty konta internetowego, a ponad 2,5 mln Internautów posiada konto osobiste i jednocześnie nie korzysta z bankowości elektronicznej. Jednocześnie 26% internautów, którzy posiadają konto osobiste, ale nie posiadają do niego dostępu przez Internet, planuje w ciągu pół roku otworzyć konto z takim dostępem." - powiedział Roman Jędrkowiak, Dyrektor Banku odpowiedzialny za marketing w ING Banku Śląskim S.A.
Kampania rozpoczęła się w niedzielę 13 stycznia.
Przypominamy, że Konto DIRECT to w pełni funkcjonalne, bezpłatne konto osobiste z pełnym dostępem do zgromadzonych środków przez Internet. Opłaty związane z tym produktem to: