Nowa kampania reklamowa ING Banku Śląskiego

Akcje marketingowe i promocje ,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

„Wysłuchaliśmy wielu problemów. Tak powstało internetowe Konto Direct za 0 zł" - to przekaz najnowszej kampanii reklamowej ING Banku Śląskiego. Kampania dotyczy internetowego Konta Direct, skierowanego do nowoczesnych Klientów, ceniących sobie szybki dostęp do pieniędzy poprzez kanały elektroniczne.

„Coraz więcej osób w Polsce korzysta z internetu - obecnie już prawie 40% populacji. Co ważne nie jest to już medium zarezerwowane wyłącznie dla młodych ludzi. Jest coraz bardziej dostępny dla przeciętnego odbiorcy. Badania wskazują, że klienci oczekują dobrej, bezpłatnej oferty konta internetowego, a ponad 2,5 mln Internautów posiada konto osobiste i jednocześnie nie korzysta z bankowości elektronicznej. Jednocześnie 26% internautów, którzy posiadają konto osobiste, ale nie posiadają do niego dostępu przez Internet, planuje w ciągu pół roku otworzyć konto z takim dostępem." - powiedział Roman Jędrkowiak, Dyrektor Banku odpowiedzialny za marketing w ING Banku Śląskim S.A.

Kampania rozpoczęła się w niedzielę 13 stycznia.  

Przypominamy, że Konto DIRECT to w pełni funkcjonalne, bezpłatne konto osobiste z pełnym dostępem do zgromadzonych środków przez Internet. Opłaty związane z tym produktem to:

  • 0 zł za prowadzenie,
  • 0 zł za przelewy przez Internet lub telefon,
  • 0 zł za wypłaty z bankomatów ING Banku Śląskiego i Euronet,
  • 0 zł za Pakiet SMS,
  • 0 zł za korzystanie z karty debetowej VISA Electron lub Maestro - wystarczy, że Klient zapłaci nią w miesiącu na kwotę min. 100 zł.