Mechanizm promocji
Jak w poprzednich kampaniach kredytu hipotecznego specjalne warunki cenowe będą obowiązywały tych Klientów, którzy złożą kompletny wniosek kredytowy do końca 2007 roku. Będzie również możliwość zagwarantowania sobie tych warunków za pośrednictwem Call Centre i Internetu, ale podstawowym warunkiem jest złożenie wniosku.
Warunki promocji
Dane dotyczące kampanii reklamowej
Czas trwania
Kampania reklamowa: od 16.09. do 28.10.2007 r.
Promowany produkt: Kredyt hipoteczny.
Kontekst
Spot telewizyjny nawiązuje do reklamy, która w 2006 roku przyniosła ogromne efekty zarówno sprzedażowe, jak i wizerunkowe. Była to najlepiej zapamiętywana reklama. Kolejny raz chcemy utrwalić w świadomości klientów jakość naszego serwisu oraz to, że doradcy gotowi są dojechać na spotkanie z klientem, gdzie mu wygodnie oraz załatwić za niego niektóre formalności - „Dojeżdżają, załatwiają, prowizji nie pobierają".
Grupa docelowa
Osoby planujące zakup mieszkania/domu lub remont mieszkania/domu.
Cele komunikacyjne
Podkreślenie cechy wyróżniającej nasz kredyt hipoteczny, czyli fakt, iż doradcy dojeżdżają na spotkanie z klientem oraz załatwiają za niego niektóre formalności.
Przekaz
Teraz to już chyba wszędzie wiedzą, że w ING Banku Śląskim pomagają przy kredycie hipotecznym.
Narzędzia
TV - medium wiodące:
Radio - medium wspierające:
Internet - medium wspierające launch kampanii
Placówki banku
W związku z promocją także w oddziałach banku eksponujemy duże i małe plakaty, ulotki w standach oraz wyklejki na witrynach.
Materiały prezentują "zerro" w stylizacji filmu "Zorro", jako „wartość" prowizji, opłaty za wcześniejszą spłatę oraz zero problemów z formalnościami i zero kłopotów z umówieniem spotkania z doradcą.