Kampania reklamowa „Viva ipotećny!

Akcje marketingowe i promocje ,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Mechanizm promocji

Jak w poprzednich kampaniach kredytu hipotecznego specjalne warunki cenowe będą obowiązywały tych Klientów, którzy złożą kompletny wniosek kredytowy do końca 2007 roku. Będzie również możliwość zagwarantowania sobie tych warunków za pośrednictwem Call Centre i Internetu, ale podstawowym warunkiem jest złożenie wniosku.

Warunki promocji

  • 0% prowizji za udzielenie kredytu hipotecznego i budowlano-hipotecznego,
  • 50% obniżka prowizji za udzielnie kredytu konsolidacyjnego oraz pożyczki i linii hipotecznej,
  • 0% prowizji za wcześniejszą spłatę kredytu.

Dane dotyczące kampanii reklamowej

Czas trwania

Kampania reklamowa: od 16.09. do 28.10.2007 r.

Promowany produkt: Kredyt hipoteczny.

Kontekst

Spot telewizyjny nawiązuje do reklamy, która w 2006 roku przyniosła ogromne efekty zarówno sprzedażowe, jak i wizerunkowe. Była to najlepiej zapamiętywana reklama. Kolejny raz chcemy utrwalić w świadomości klientów jakość naszego serwisu oraz to, że doradcy gotowi są dojechać na spotkanie z klientem, gdzie mu wygodnie oraz załatwić za niego niektóre formalności - „Dojeżdżają, załatwiają, prowizji nie pobierają".

Grupa docelowa

Osoby planujące zakup mieszkania/domu lub remont mieszkania/domu.

Cele komunikacyjne

Podkreślenie cechy wyróżniającej nasz kredyt hipoteczny, czyli fakt, iż doradcy dojeżdżają na spotkanie z klientem oraz załatwiają za niego niektóre formalności.

Przekaz

Teraz to już chyba wszędzie wiedzą, że w ING Banku Śląskim pomagają przy kredycie hipotecznym.

Narzędzia

TV - medium wiodące:

  1. spot 45" i 30"
  2. stacje: TVP, Polsat, TVN, TVN7, TV4, stacje niszowe

Radio - medium wspierające:

  1. 30 sek. spot wspierający kampanie w TV, utrwalający przekaz.
  2. stacje: ogólnopolskie i lokalne
  3. termin: 24.09. - 07.10.2007 r.

Internet - medium wspierające launch kampanii

  1. Kampania w portalach internetowych
  2. Informacje na stronie www.ing.pl

Placówki banku

W związku z promocją także w oddziałach banku eksponujemy duże i małe plakaty, ulotki w standach oraz wyklejki na witrynach.

Materiały prezentują "zerro" w stylizacji filmu "Zorro", jako „wartość" prowizji, opłaty za wcześniejszą spłatę oraz zero problemów z formalnościami i zero kłopotów z umówieniem spotkania z doradcą.