Od 3 lutego zapraszamy Klientów Banku do korzystania z nowej, przyjaznej i bardziej funkcjonalnej wersji systemu ING BankOnLine. Po rozszerzeniu oferty o internetowe Konto Direct, jest to kolejny krok w kierunku budowy najbardziej internetowego banku w Polsce. W związku z pracami instalacyjnymi, serwis internetowy ING BankOnLine nie będzie działał w najbliższy weekend, od godz. 20.00 w piątek do rana w niedzielę.
„Chcemy być liderem na rynku i wyznaczać standardy bankowości internetowej, dlatego musimy odpowiadać na potrzeby naszych Klientów, a nawet je wyprzedzać. Po wprowadzeniu do oferty Konta Direct nadszedł czas na zmiany dotyczące systemu bankowości internetowej, zarówno te o charakterze wizualno-estetycznym, jak i funkcjonalnym. Nowa wersja systemu ING BankOnLine zastąpi dotychczasową, z której Klienci korzystali od 2001 roku. Dzięki nowemu systemowi realizacja transakcji będzie szybsza i bardziej intuicyjna. Pozwoli on również na dostęp do nowych funkcji ułatwiających korzystanie z bankowości internetowej” – powiedział Brunon Bartkiewicz, prezes Zarządu ING Banku Śląskiego.
Nowy ING BankOnLine to przede wszystkim zmiany po stronie opcji dostępnych dla użytkownika. Mają na celu udostępnienie wszystkich funkcji w szybszym tempie oraz zwiększenie przejrzystości samego systemu. Udogodnienia dla Klientów bankowości internetowej obejmują przede wszystkim:
W związku z pracami instalacyjnymi, serwis internetowy ING BankOnLine nie będzie działał w najbliższy weekend, od godziny 20.00 w piątek (1 lutego) do rana w niedzielę (3 lutego). Wszyscy nasi Klienci – indywidualni, małe firmy oraz klienci korporacyjni - będą mieli w tym czasie dostęp do swoich pieniędzy poprzez sieć bankomatów (w związku z przerwą technologiczną bankomaty nie będą działały od godz. 1 do 4 w nocy z piątku na sobotę) oraz karty płatnicze. Pieniądze będzie można wpłacić na rachunek korzystając z wpłatomatów oraz dokonując wpłat w Oddziałach Banku. Klienci będą mogli skorzystać też z Call Centre.