Globalna kampania reklamowa ING rusza w Polsce 23 marca

Akcje marketingowe i promocje ,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Już w najbliższy weekend odbędzie się polska premiera najnowszego globalnego spotu reklamowego ING. W reklamie nakręconej na torze wyścigowym w Marsylii pojawia się Marek Kondrat.

Światowa premiera globalnej reklamy telewizyjnej ING odbyła się jednocześnie w 30 krajach na całym świecie podczas ING Australian Grand Prix 16 marca 2008 r. 30- i 45- sekundowe spoty nadawane są zarówno w krajowych stacjach telewizyjnych relacjonujących wyścigi Grand Prix, jak i w międzynarodowych mediach, podczas każdego z wyścigów. Kampania wspierana jest w mediach drukowanych, jak i w Internecie poprzez obecność przy najistotniejszych informacjach oraz poprzez strony dedykowane F1.

Polska jest jedynym krajem, w którym wyświetlana będzie zlokalizowana wersja spotu. W ujęciach pod koniec reklamy pojawia się Marek Kondrat, który jest twarzą ING w Polsce..

„W zeszłym roku byliśmy jedynym krajem, który podjął się lokalizacji spotu. Odzew na reklamę był wtedy bardzo pozytywny, dlatego też i tym razem postanowiliśmy nadać jej polski koloryt, by nasi widzowie mogli się z nią lepiej identyfikować” – powiedział Radosław Małkiewicz, Menedżer ING ds. Sponsoringu Formuły 1 w Polsce. „W Polsce wyścigi Formuły 1 stają się coraz bardziej popularne, tak więc sponsoring zespołu ING Renault F1 wraz ze wsparciem w postaci kampanii marketingowej są bardzo efektywnymi narzędziami do podnoszenia świadomości marki ING i generowania nowego biznesu. Realizacja pierwszego z celów idzie bardzo dobrze – badania, które przeprowadziliśmy na zakończenie sezonu 2007 pokazują, że najbardziej znanym sponsorem Formuły 1 w Polsce jest ING. Teraz czas na aktywizację biznesową” – dodał Małkiewicz.

Reklama wykorzystuje sponsoring Formuły 1 przez Grupę ING w celu zilustrowania myśli przewodniej ING - zdajemy sobie sprawę, że usługi finansowe to obszar bardzo skomplikowany. Odróżniając się od innych reklamodawców, ING przekazuje wiadomość, że ułatwia klientom zarządzanie finansami, pozwalając im skoncentrować się na tym, co najistotniejsze. W filmie reklamowym przekaz ING realizowany jest za pomocą kierowcy Fernando Alonso oraz nowoczesnych technik filmowych, wykorzystanych na etapie postprodukcji.

Globalny spot reklamowy przygotowała londyńska agencja Iris. Za kreację polskiej wersji odpowiedzialna jest agencja Brain. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Pan Media Western. Kampania realizowana będzie od 23 marca do 2 listopada w Polsacie, Polsat Sport, TVN i TVP.

ING jest również głównym sponsorem relacji z wyścigów Grand Prix w telewizji Polsat i Polsat Sport.

Kampania jest wsparciem mediowym dla Grupy ING, której celem biznesowym w kolejnym roku sponsorowania Formuły 1 jest generowanie zysków. Reklama i sponsoring relacji z Grand Prix jest kolejnym elementem tej strategii obok sponsoringu tytularnego Zespołu ING Renault F1, sponsoringu tytularnego ING Australian Grand Prix, ING Hungarian Grand Prix oraz ING Belgian Grand Prix, międzynarodowych umów sponsoringowych podpisanych z Fernando Alonso i Nelsonem Piquetem i brandingu „na torze wyścigowym” na 13 spośród 18 Grand Prix.

Polska wersja globalnego spotu ING (45 s):

http://www3.ing.pl/1/_itemserver/placzabaw/ING_Formula1_TV_45.mpg

Globalny spot ING (30 s):

http://www3.ing.pl/1/_itemserver/placzabaw/30secs_Titled.mpg

Plansza sponsorska relacji z wyścigów Grand Prix:

http://www3.ing.pl/1/_itemserver/placzabaw/ing_sponsor_zaprasza.mpg

Stop klatki z polskiej wersji globalnego spotu (do bezpłatnego wykorzystania):

http://www3.ing.pl/1/_itemserver/placzabaw/ing05.jpg

http://www3.ing.pl/1/_itemserver/placzabaw/ing04.jpg

http://www3.ing.pl/1/_itemserver/placzabaw/ing08.jpg

http://www3.ing.pl/1/_itemserver/placzabaw/ing02.jpg

 

Lista krajów, w których spot jest emitowany:

 

Holandia

Bułgaria

Australia

Belgia

Rumunia

Nowa Zelandia

Wielka Brytania

Grecja

Kanada

Hiszpania

Indie

Stany Zjednoczone

Niemcy

Malezja

Meksyk

Austria

Singapur

Peru

Włochy

Hongkong

Chile

Polska – wersja zlokalizowana od 23.03.2008

Taiwan

Kolumbia

Czechy

Tajlandia

Argentyna

Słowacja

Japonia

 

Węgry

Chiny

 

Informacje o ING

Grupa ING to międzynarodowa instytucja finansowa o pochodzeniu holenderskim, prowadząca działalność w zakresie bankowości, ubezpieczeń oraz zarządzania aktywami w ponad 50 krajach dla ponad 75 milionów Klientów indywidualnych, korporacyjnych oraz instytucjonalnych. Zatrudniając ponad 120 tysięcy pracowników, Grupa ING oferuje pełen pakiet usług finansowych renomowanym firmom pod marką ING.