ING Lease utrzymuje wysoką pozycję na rynku pod względem wartości portfela po trzech kwartałach 2017 roku. Na koniec września 2017 roku suma należności od klientów spółki wzrosła do poziomu 7,1 mld zł, co stanowi przyrost o 10% w stosunku do analogicznego okresu z 2016 roku.
- Zmieniające się potrzeby polskich przedsiębiorców to siła napędowa dla innowacyjności branży leasingowej. W odpowiedzi na te oczekiwania automatyzujemy naszą ofertę i wprowadzamy rozwiązania, dostępne z poziomu laptopa i smartphone’a. Klient może skorzystać z oferty w dowolnym momencie, w dogodnym dla siebie miejscu. Dzięki temu oszczędza czas, który może poświęcić na biznes – powiedziała Ewa Łuniewska, prezes ING Lease.
Spółka w ostatnim kwartale udostępniła możliwość wnioskowania on-line o leasing w kanałach bankowości internetowej i mobilnej ING. Klient może przygotować interesującą go ofertę leasingu pojazdów, dobierając samemu odpowiednie parametry. Oferta obejmuje leasing operacyjny w ramach programu ING Auto, ING Truck oraz oferty standardowej.
W trzech kwartałach 2017 r. ING Lease odnotował wzrost o 23% r/r wartości zawartych umów leasingu i wydanych aktywów. Z danych ZPL wynika, że ING Lease zajmuje 6. miejsce wśród firm leasingowych w Polsce pod względem wartości zawartych umów leasingu i wydanych aktywów w 3 kwartałach 2017 r. – co daje ok. 5,68% udziału w rynku w porównaniu z 8. miejscem na 30 września 2016.