Obroty ING Commercial Finance Polska wzrosły do 11,5 miliardów złotych na koniec drugiego kwartału 2016 roku, to o ponad 33,1% więcej niż w analogicznym okresie w poprzednim roku. Spółka tym samym utrzymuje pozycję lidera rynku faktoringu w Polsce.
Bardzo dobre wyniki ING Commercial Finance to przede wszystkim efekt nowych umów z dużymi firmami oraz wzrostu zainteresowania finansowaniem faktur ze strony dotychczasowych klientów. Tak dobre wyniki nie byłyby możliwe bez ścisłej współpracy w zakresie pozyskiwania i obsługi klientów z ING Bankiem Śląskim, zarówno w segmencie Klientów Korporacyjnej Sieci Sprzedaży, jak też w segmencie Klientów Strategicznych – powiedział Tomasz Mazurkiewicz, prezes zarządu ING Commercial Finance.
Jak podaje Polski Związek Faktorów, obroty jego członków osiągnęły łączną wartość 73 556 milionów złotych (60 719 milionów złotych po pierwszym półroczu 2015) i były wyższe o 21,1% w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku.
Na koniec drugiego kwartału 2016 roku wartość obrotów ING Commercial Finance wyniosła 11 536 milionów złotych w porównaniu z 8 668 milionów złotych na koniec drugiego kwartału 2015 roku. Obecnie spółka posiada udział w rynku na poziomie 16%.