Kampania ING Banku Śląskiego „Dobry Głos dla firm” otrzymała brąz w tegorocznej edycji konkursu Mixx Awards. Nagroda została przyznana w kategorii „Best use of social media”.
"Dobry Głos dla firm" to akcja, w której od 2018 roku zachęcamy Polaków do dzielenia się dobrymi opiniami o swoich ulubionych firmach. Dobre opinie to nasz wspólny interes. Dzięki temu my konsumenci mamy łatwiejszy wybór i lepsze produkty a firmy mają więcej klientów. Cieszymy się, że nasze działania docenia również branża – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
W kampanii „Dobry głos dla firm” zgłoszone przez internautów opinie o firmach zamieniają się w piosenki wyśpiewane przez znanych artystów.
Teraz, w okresie świątecznym, ING przypomina się z akcją w spocie radiowym. Katarzyna Nosowska zachęca w nim aby dzielić się dobrymi opiniami o firmach szczególnie w czasie świąt bo dla firm to zawsze trafiony prezent. Więcej na: www.glosdlafirm.pl
"Dobry Głos dla Firm" przygotowała agencja GONG oraz dom mediowy MullenLowe MediaHub.
Konkurs IAB MIXX Awards jest organizowany w Polsce od 2006 r. Nagradza najlepsze digitalowe kampanie, które łączą w sobie kreatywność i efektywność, wyznaczając standardy kampanii interaktywnych.
Więcej na: https://mixx-awards.pl/zwyciezcy-2019/