„Są rzeczy, na których nie warto oszczędzać. Na całej reszcie – warto!”

Ankiety i badania, Akcje marketingowe i promocje , Produkty i usługi,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Na 2,5% na koncie oszczędnościowym w ING

ING Bank Śląski w najnowszej kampanii zachęca Polaków do korzystania z życia - wydawania na to, co ważne, a oszczędzania na tym, co mniej istotne.

Według badań*, prawie 70% Polaków uważa, że warto oszczędzać ale również korzystać z życia. Jednocześnie 54% z nas woli wydać zaoszczędzone pieniądze na doświadczenia, a nie na kolejne przedmioty. Taka obserwacja zainspirowała nas do przygotowania nieco innej niż zwykle kampanii - bo promującej zachowanie równowagi pomiędzy korzystaniem z życia i oszczędzaniem. Dopingujemy w niej Polaków, żeby w ważnych dla siebie sprawach pozwalali sobie na większy wydatek, a oszczędzali na rzeczach mniej ważnych. A wszystko po to, żeby mieć więcej pieniędzy na przeżycia, doświadczenia, pasje czyli to, co się naprawdę liczy - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Wsparciem kampanii są oferty specjalne na koncie oszczędnościowym - 2,5% w skali roku, przez 4 miesiące od założenia konta oszczędnościowego:

- „Bonus na start” – dla klientów rozpoczynających oszczędzanie w ING;

- „Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus” – na nowe środki, dla klientów, którzy już oszczędzają w ING.

Szczegóły kampanii:

  • Tytuł: „Są rzeczy, na których nie warto oszczędzać. Na całej reszcie - warto!”
  • Start: 25.12.2019 r.
  • Narzędzia: TV, Internet, Kino, OOH, komunikacja miejska
  • Agencje: Brain i GONG
  • Media: Mullen Lowe Media Hub
  • Spot: https://youtu.be/VOMMwtZ3BlQ

*Badanie przeprowadzone zlecenie ING Banku Śląskiego, na panelu Ariadna, 13-15 grudnia 2019 roku, na ogólnopolskiej próbie liczącej N=1029 osób. Kwoty dobrane wg reprezentacji w populacji Polaków w wieku 18 lat i więcej dla płci, wieku i wielkości miejscowości zamieszkania.