Na 2,5% na koncie oszczędnościowym w ING
ING Bank Śląski w najnowszej kampanii zachęca Polaków do korzystania z życia - wydawania na to, co ważne, a oszczędzania na tym, co mniej istotne.
Według badań*, prawie 70% Polaków uważa, że warto oszczędzać ale również korzystać z życia. Jednocześnie 54% z nas woli wydać zaoszczędzone pieniądze na doświadczenia, a nie na kolejne przedmioty. Taka obserwacja zainspirowała nas do przygotowania nieco innej niż zwykle kampanii - bo promującej zachowanie równowagi pomiędzy korzystaniem z życia i oszczędzaniem. Dopingujemy w niej Polaków, żeby w ważnych dla siebie sprawach pozwalali sobie na większy wydatek, a oszczędzali na rzeczach mniej ważnych. A wszystko po to, żeby mieć więcej pieniędzy na przeżycia, doświadczenia, pasje czyli to, co się naprawdę liczy - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Wsparciem kampanii są oferty specjalne na koncie oszczędnościowym - 2,5% w skali roku, przez 4 miesiące od założenia konta oszczędnościowego:
- „Bonus na start” – dla klientów rozpoczynających oszczędzanie w ING;
- „Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus” – na nowe środki, dla klientów, którzy już oszczędzają w ING.
Szczegóły kampanii:
*Badanie przeprowadzone zlecenie ING Banku Śląskiego, na panelu Ariadna, 13-15 grudnia 2019 roku, na ogólnopolskiej próbie liczącej N=1029 osób. Kwoty dobrane wg reprezentacji w populacji Polaków w wieku 18 lat i więcej dla płci, wieku i wielkości miejscowości zamieszkania.