ING Bank Śląski zdobył komplet nagród w tegorocznej edycji konkursu IAB MIXX Awards - Reklamodawca Roku, Best in Show, a także dwa złota, dwa srebra i brąz. Kapituła konkursu wyróżniła najlepsze digitalowe kampanie reklamowe.
ING Bank Śląski został doceniony za konsekwentne budowanie wizerunku marki, odwagę w wykorzystaniu narzędzi on-linowych i zrozumienie trendów społecznych. Za całokształt dokonań w branży reklamowej bank otrzymał tytuł Reklamodawcy Roku.
Zależy nam, aby nasza komunikacja była nie tylko kreatywna i wyróżniająca, ale także interesująca i przede wszystkim użyteczna społecznie. Szczególną uwagę poświęcamy tematom, które są powszechnie dyskutowane i ważne dla odbiorców. Wierzymy, że komentując i obrazując zjawiska społeczne zachęcamy Polaków do odpowiedzialnego działania, a także inspirujemy ich do tego, aby robić swoje i iść do przodu. Cieszymy się, że nasze działania są doceniane przez branżę, szczególnie w tak wymagającym obszarze jakim jest digital – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Kapituła konkursu doceniła następujące kampanie ING Banku Śląskiego, przyznając im aż sześć nagród.
Konkurs IAB MIXX Awards jest organizowany w Polsce od 2006 r. Nagradza najlepsze digitalowe kampanie, które łączą w sobie kreatywność i efektywność, wyznaczając standardy kampanii interaktywnych. W tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 116 kampanii, które rywalizowały w 15 kategoriach konkursowych.
Wyróżnione kampanie można obejrzeć na kanale YouTube ING Banku Śląskiego.