ING Bank Śląski razem z serwisem Patronite oddaje głos inspirującym przedstawicielom pokolenia Z. W serii #ktobypomyślał – podcasty, w szczerych i otwartych rozmowach, młodzi opowiedzą swoje historie oraz poruszą tematy ważne dla swojego pokolenia.
Jesteśmy zafascynowani tym, jak młodzi działają w zgodzie ze sobą, wytyczają zupełnie nowe ścieżki i dążą do niezależności. Prawie 2/3 młodych chce się jak najszybciej usamodzielnić, a aż 87% z nich uważa, że każdy powinien mieć możliwość wyboru tego jak będzie żył.* Dlatego zaprosiliśmy do współpracy przedstawicieli pokolenia Z, aby opowiedzieli nam swoje historie i zaprezentowali niesztampowy sposób działania. Kto lepiej o tym opowie, jak nie oni sami? Mamy nadzieję, że będzie to inspiracja i zachęta do działania dla innych – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Postawiliśmy na podcasty – to doskonała przestrzeń do pogłębionych, wartościowych rozmów, w których przedstawiciele pokolenie Z opowiedzą sami o sobie. Ich historie i podejście do życia są naprawdę fascynujące. Wierzymy, że każdy z tych podcastów będzie źródłem inspiracji i szansą, by zupełnie inaczej spojrzeć na świat - dodał Mateusz Górski, Executive Director Patronite.pl
W ramach serii, zaplanowano 6 odcinków, u 6 różnych podcasterów, z gośćmi, którzy są przedstawicielami generacji Z:
W odcinkach poruszane będą tematy ważne dla młodego pokolenia, takie jak: podejście do edukacji, well-being, podróże i otwartość na świat, podążanie własną ścieżką i pomysły na biznes, podejście do pieniędzy.
Inspirujące rozmowy już niebawem na www.patronite.pl/ktobypomyslal
Seria #ktobypomyślał – podcasty jest częścią kampanii „Dla Was nie ma rzeczy nie do pomyślenia”, w której ING inspiruje młodych do działania, wzmacnia ich sprawczość i aktywnie wspiera w dążeniu do niezależności.
Szczegóły:
* Świat Młodych 6, badanie syndykatowe zrealizowane przez agencję badawczą IQS na reprezentatywnej próbie osób bezdzietnych w wieku 16-29 lat. Metodologia jakościowo-ilościowa: N=42 wywiady jakościowe etnograficzne oraz N=1900 CAWI. Realizacja 2021