ING x FEST Festival – podwojenie liczby nagród w konkursie

Akcje marketingowe i promocje , Produkty i usługi,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING x FEST Festival – podwojenie liczby nagród w konkursie

W konkursie na kreatywne ekoinicjatywy - zorganizowanym na okoliczność FEST Festivalu, którego ING Bank Śląski jest partnerem – udział wzięło blisko 8.5 tysiąca klientów banku.  W związku z tak dużym zainteresowaniem bank podwoił pulę nagród do 100 karnetów.

Klienci banku mogli wziąć udział w konkursie na kreatywne ekoinicjatywy i wygrać karnet umożliwiający udział w FEST Festivalu. Wystarczyło odpowiedzieć na pytanie: „Mój pomysł na dbanie o ekologię na festiwalu muzycznym to...”. Aby wziąć udział w konkursie, trzeba było być klientem banku i korzystać z Mojego ING. Do konkursu bank zaprosił też nastolatków w wieku 14-17 lat (za zgodą rodziców lub opiekunów).

Zwycięskie karnety upoważniają do 4 dniowego uczestnictwa w imprezie.

ING został partnerem tegorocznej edycji FEST Festivalu, który będzie trwał od 10 do 13 sierpnia, w Parku Śląskim w Chorzowie.

Bank aktywnie działa w ramach swojej deklaracji ekologicznej i chce wspierać inicjatywy na rzecz dbania o środowisko. W specjalnej strefie na festiwalu, chce zainspirować młodych ludzi do rozwiązań zero waste i rozmów o ekologii.

Więcej tu: https://www.ing.pl/lp/fest-festival

#INGjestnaFEST

Materiały do pobrania