ING Bank Śląski wraca z kampanią, w której wspiera rozwój firm, szczególnie tych, które zmieniają biznes na bardziej zrównoważony. Bank proponuje firmom pożyczkę online bez prowizji i z niższą marżą. Pożyczka może być przeznaczona na dowolny cel związany z prowadzoną działalnością gospodarczą lub inwestycje w zrównoważony rozwój.
Konsekwentnie wspieramy firmy w finansowaniu ich potrzeb i rozwoju. Obserwujemy, że pomimo ogólnej niepewności związanej z rosnącą inflacją, stopami procentowymi i zaburzeniami w łańcuchach dostaw są firmy, które chcą inwestować i się rozwijać. My jesteśmy gotowi aby je wspierać. W samym drugim kwartale br. pozyskaliśmy 17 tys. nowych klientów korporacyjnych a po półroczu odnotowaliśmy 20% przyrost wolumenów w kredytach. Wiemy jak ważne są również kwestie środowiskowe, dlatego promujemy rozwiązania związane z ekologią i zrównoważonym rozwojem. Od niedawna oferujemy klientom kredyt inwestycyjny wspierający zrównoważony rozwój, z marżą 0% w pierwszym okresie inwestycji, skierowany do szerokiego grona średnich i dużych firm. Równolegle proponujemy pożyczkę bez prowizji i z obniżoną marżą. W przypadku wnioskowania o pożyczkę do 400 tys. zł możliwa jest nawet natychmiastowa decyzja online. Wierzymy, że dzięki naszej ofercie, również mniejsze firmy będą miały szansę sfinansować i zrealizować swoje proekologiczne cele – mówi Michał Tusznio, Dyrektor Banku odpowiedzialny za obszar finansowania w ING Banku Śląskim.
Oferta pożyczki online bez prowizji skierowana jest do firm - osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą oraz spółek, korzystających zarówno z uproszczonych zasad księgowości, jak i działających w oparciu o pełną księgowość.
Pożyczkę online bez prowizji można przeznaczyć na dowolny cel związany z prowadzoną działalnością gospodarczą taki jak: finansowanie inwestycji, wsparcie płynności finansowej czy realizację pomysłów i przedsięwzięć związanych z rozwojem firmy. Oferta skierowana jest również dla firm, które chcą zrealizować eko inwestycje.
Maksymalna kwota pożyczki w ofercie specjalnej bez prowizji i z obniżoną marżą wynosi 400 000 zł.
Więcej tu: : https://www.ing.pl/lp/promocja/pozyczka-na-rozwoj-firmy
Kontynuujemy kampanię, w której bohaterem jest firma, która zainwestowała w zieloną zmianę. Podnosimy ten temat bo wiemy, że ekologiczne rozwiązania i produkty to przyszłość. Z badań wynika, że coraz więcej firm widzi konieczność zmian a 89% firm z sektora MSP w UE podjęło już działania w tym kierunku. My chcemy ich w tej transformacji wspierać. Liczymy, że liczba firm przyjaznych środowisku będzie wzrastać a klienci swoimi codziennymi wyborami będą ich motywować – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
ING Bank Śląski jest świadomy, że od dzisiejszych decyzji i działań zależy, jak będzie wyglądał świat jutra i jaką rzeczywistość zastaną następne pokolenia. Chce mieć na niego pozytywny wpływ i wykorzystywać swoje możliwości w słusznej sprawie. W centrum działań banku zawsze byli i są ludzie, a teraz również wyzwania związane z kryzysem klimatycznym. Strategię banku wspiera Deklaracja Ekologiczna.
Więcej o działaniach banku tu: https://www.ing.pl/o-banku/esg/esg-srodowisko
Jednym z elementów Deklaracji Ekologicznej jest program grantowy dla start-upów i młodych naukowców na realizację projektów w obszarze zrównoważonego rozwoju z rocznym budżetem 2 mln zł. W pierwszej edycji konkursu grantowego, w czerwcu b.r., zostały wyłonione najbardziej innowacyjne rozwiązania, które najlepiej - zdaniem kapituły konkursu - odpowiedziały na wyzwanie konkursu: Jak możemy zapewnić wszystkim dostęp do czystej i dostępnej energii?
Więcej o programie grantowym tu: https://www.ing.pl/o-banku/esg/program-grantowy#finalisci
ING posiada w swojej ofercie szeroki wachlarz produktów kredytowych, wspierających rozwiązania ekologiczne. Oferta przeznaczona jest zarówno dla osób prywatnych, jak i przedsiębiorstw.
Szczegóły kampanii:
Tytuł: „Zielone firmy to przyszłość z pożyczką na rozwój od ING”
Link do spotu: https://youtu.be/o1m1xihDyPg
Start kampanii: 29 sierpnia 2022 r.
Narzędzia: TV + Internet + direct marketing
Agencja: Brain i GONG
Media: Mullen Lowe Media Hub
#NajlepszyBankDlaFirm
*Badanie Eurobarometr, edycja marzec 2022