ING Bank Śląski zdobył tytuł Best in Show, dwa złota i trzy srebra podczas tegorocznej edycji MIXX Awards, dodatkowo bank został uznany za najlepszego reklamodawcę, który wyznacza trendy w branży.
ING Bank Śląski został doceniony za konsekwentne budowanie wizerunku marki oraz skuteczne łączenie digitala i narzędzi cyfrowych z trafnymi insightami i kreatywnym podejściem. Jak uzasadniała kapituła konkursu, marka zaskakuje innowacyjnymi pomysłami i śmiało wchodzi w świat technologii, doskonale odczytując przy tym potrzeby młodych konsumentów.
- Niezmiernie się cieszymy, że nasze działania są doceniane przez branżę, szczególnie w tak wymagającym obszarze jakim jest digital i w przypadku tak wymagającej grupy, jaką są młodzi odbiorcy. Dziękujemy agencjom, z którymi współpracowaliśmy przy nagrodzonych projektach: Gong, Game Changer, Mosqi.to, MullenLowe MediaHub. To nasz wspólny sukces. Skuteczne dotarcie do młodego pokolenia, atrakcyjna i wiarygodna komunikacja do tej grupy jest jednym z naszych priorytetów. Chcemy wspierać młodych ludzi, inspirować ich do działania i edukować. Miasto ING w Roblox, docenione przez jury konkursu MIXX jest właśnie takim projektem. Pozwala trenować dobre nawyki związane z finansami w sposób najbardziej przyjazny, czyli przez zabawę. Jesteśmy przekonani, że takie umiejętności nabyte w dzieciństwie pomogą zarządzać domowymi budżetami w dorosłym życiu - powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
Kapituła konkursu doceniła następujące kampanie ING Banku Śląskiego:
Nominowanych do nagród było 44 kampanii reklamowych. Łącznie otrzymały 55 nominacji w 14 kategoriach konkursowych. Jury przyznało tylko 5 złotych nagród, w tym 2 dla ING Banku Śląskiego.
Konkurs IAB MIXX Awards jest organizowany w Polsce od 2006 r. Nagradza najlepsze digitalowe kampanie, które łączą w sobie kreatywność i efektywność, wyznaczając standardy kampanii interaktywnych.
Wyróżnione kampanie można obejrzeć na kanale YouTube ING Banku Śląskiego.