ING Bank Śląski jest jednym z najbardziej przyjaznych dla klientów banków w Polsce – wynika z badania tygodnika Newsweek. W przeprowadzonym przez gazetę rankingu bank zajął trzecie miejsce.
W tym roku w rankingu Newsweeka ING Bank Śląski awansował z szóstego miejsca na trzecie wśród najbardziej przyjaznych banków detalicznych w Polsce. Do zajęcie miejsca na podium przyczyniło się podniesienie standardów obsługi przy jednoczesnym dynamicznym wzroście liczby klientów. Autorzy rankingu docenili m.in. przejrzystość procedur obowiązujących w ING Banku – np. do otwarcia rachunku oszczędnościowego wystarczy złożyć podpis na zaledwie dwóch formularzach.
Redakcja Newsweeka zleciła przeprowadzenie badania instytutowi TNS OBOP, który w oparciu o metodę „tajemniczego klienta” miał sprawdzić proces otwierania i zamykania konta. Audytu dokonano w 450 placówkach 22 największych banków w Polsce. Przy ocenianiu banków brano pod uwagę cechy placówek, jakość obsługi, retencje klientów i przyjazność procedur.