Srebro i brąz dla ING

|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Dwie kampanie reklamowe ING Banku Śląskiego, przygotowane przez Agencję Brain, zostały wyróżnione w jednym z najważniejszych konkursów w branży komunikacji marketingowej na świecie. ING Bank Śląski otrzymał Srebrną Effie 2008 w kategorii „usługi finansowe” oraz Brązową Effie 2008 w kategorii „kampanie długofalowe”.

ING Bank Śląski, który już kolejny rok z rzędu zostaje laureatem nagrody, otrzymał srebrną Effie za kampanię Otwartego Konta Oszczędnościowego „Lokata jest bez sensu". Było to najwyższe wyróżnienie w tej kategorii w tym roku. Bank również otrzymał brązową Effie za kampanię kredytu hipotecznego „Dojeżdżamy, załatwiamy”.

 „Statuetka EFFIE AWARDS należy do najbardziej prestiżowych nagród w branży komunikacji marketingowej na całym świecie. Jest ona przyznawana nie tylko za wysoki poziom pomysłów kreatywnych, ale przede wszystkim za ponadprzeciętne efekty biznesowe, jakie przyniosła reklama. Dlatego cieszymy się, że nasze kampanie zostały po raz kolejny wyróżnione” – powiedział Roman Jędrkowiak, Dyrektor Banku odpowiedzialny za marketing.

4 listopada już po raz dziewiąty rozdano prestiżowe nagrody Effie. Jury oceniło ponad 150 prac w kilku kategoriach (m.in.: artykuły żywnościowe, napoje alkoholowe, leki, usługi finansowe). W sumie w tegorocznej edycji przyznano 37 statuetek: 5 złotych, 13 srebrnych i 19 brązowych. W kategorii „usługi finansowe” oprócz srebrnej Effie dla ING, przyznano jeszcze dwie brązowe statuetki - dla kampanii Generali Group „Kombajn” oraz kampanii „Znani” – Eurobanku.

Nagroda Effie przyznawana jest w USA od 1968 roku. Polską edycję od 1999 roku prowadzi Stowarzyszenie Agencji Reklamowych. Członkami jury są przedstawiciele reklamodawców, agencji reklamowych, domów mediowych, niezależni specjaliści oraz reprezentanci firm badawczych i nauki. Polska jest obecnie jednym z 33 krajów, w których organizowany jest konkurs.