Kreacja wizerunku ING Banku najlepsza

|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Już po raz trzeci ING Bank Śląski został uhonorowany nagrodą „Lamparta” za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki bankowej. Bank zdobył pierwsze miejsce w kategorii „bank dla klientów indywidualnych” oraz drugie miejsce w kategorii „bankowości dla mikro-przedsiębiorstw”.

ING Bank Śląski został doceniony przez kolegów z branży przede wszystkim za dobrą reklamę, agresywną promocję marki i jej rozpoznawalność oraz za bogatą ofertę produktową. ING Bank Śląski obronił tym samym pozycję z zeszłego roku i z przed dwóch lat. II i III miejsce w kategorii bankowość detaliczna przyznano odpowiednio PKO BP i Alior Bank. W kategorii bankowość dla mikro-przedsiębiorstw I nagrodę otrzymał Raiffeisen Bank, II – ING Bank Śląski, a III – PKO BP.

Ideą Lampartów jest wyróżnienie tych banków, które w minionym roku włożyły największy wysiłek w kreowanie wizerunku swojej marki i odniosły na tym polu sukces. Szczególną wartością rankingu jest sposób wyłaniania zwycięzcy – to konkurencja oddaje na niego swój głos. Laureaci Lampartów zostali wyłonieni na podstawie sondażu przeprowadzonego przez Pentor Research International wśród bankowców. Większość ankietowanych to osoby z dużym doświadczeniem w branży – ponad 90% z nich pracuje w bankowości dłużej niż 5 lat.

Prestiżowe nagrody zostały wręczone podczas konferencji podsumowującej rok w branży bankowej, organizowanej przez Pentor Research International. W tym roku odbyła się już 9. edycja konferencji, a same Lamparty przyznano po raz piąty.