Kolejne Effie dla ING Banku Śląskiego

|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski zdobył srebrne Effie za kampanię reklamową „Orędzie” w jednym z najważniejszych konkursów w branży komunikacji marketingowej na świecie. W kategorii „usługi finansowe” było to najwyższe wyróżnienie. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Brain.

Cieszymy się, że po raz kolejny wyróżniono naszą kampanię. To już siódma Effie dla ING Banku Śląskiego, co oznacza, ze mamy najwięcej takich nagród w sektorze. Daje nam to ogromną satysfakcję i poczucie, że działamy w dobrym kierunku a jednocześnie mobilizuje do dalszej pracy powiedział Roman Jędrkowiak, Dyrektor Banku odpowiedzialny za marketing.

Dotychczas ING Bank Śląski zdobył następujące nagrody Effie:

  • srebrna Effie 2006 - w kategorii „usługi finansowe (agencje reklamowe)”, za kampanię „Banki są do zarabiania” (najwyższe wyróżnienie w tej kategorii);
  • srebrna Effie 2006 – w kategorii „usługi finansowe (agencje reklamowe)”, za kampanię „Pytania – dzieci” (najwyższe wyróżnienie w tej kategorii);
  • brązowa Effie 2006 – w kategorii „usługi finansowe (domy mediowe)”, za kampanię „Taki duży, taki internetowy”;
  • srebrna Effie 2007 - w kategorii „usługi finansowe (agencje reklamowe)”, za kampanię kredytu hipotecznego „Dojeżdżacie? Dojeżdżamy” (najwyższe wyróżnienie w tej kategorii);
  • srebrna Effie 2008 - w kategorii „usługi finansowe (agencje reklamowe)”, za kampanię Otwartego Konta Oszczędnościowego „Lokata jest bez sensu" (najwyższe wyróżnienie w tej kategorii);
  • brązowa Effie 2008 - w kategorii „kampanie długofalowe (agencje reklamowe)”, za kampanię kredytu hipotecznego „Dojeżdżamy, załatwiamy”;
  • srebrna Effie 2009 – w kategorii „usługi finansowe (agencje reklamowe)”, za kampanię lokaty „Orędzie” (najwyższe wyróżnienie w tej kategorii).

Effie należy do najbardziej prestiżowych nagród w branży komunikacji marketingowej na świecie. Przyznawana jest w USA od 1968 roku. Polską edycję prowadzi Stowarzyszenie Agencji Reklamowych od 1999 roku. Członkami jury są przedstawiciele reklamodawców, agencji reklamowych, domów mediowych, niezależni specjaliści, pracownicy mediów oraz reprezentanci firm badawczych i nauki. W tegorocznej edycji, jury oceniło 125 prac w kilku kategoriach (m.in.: artykuły żywnościowe, napoje alkoholowe, leki), nagradzając zarówno agencje reklamowe, jak i domy mediowe.