ING Bank Śląski zdobył srebrne Effie za kampanię reklamową „Orędzie” w jednym z najważniejszych konkursów w branży komunikacji marketingowej na świecie. W kategorii „usługi finansowe” było to najwyższe wyróżnienie. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Brain.
Cieszymy się, że po raz kolejny wyróżniono naszą kampanię. To już siódma Effie dla ING Banku Śląskiego, co oznacza, ze mamy najwięcej takich nagród w sektorze. Daje nam to ogromną satysfakcję i poczucie, że działamy w dobrym kierunku a jednocześnie mobilizuje do dalszej pracy – powiedział Roman Jędrkowiak, Dyrektor Banku odpowiedzialny za marketing.
Dotychczas ING Bank Śląski zdobył następujące nagrody Effie:
Effie należy do najbardziej prestiżowych nagród w branży komunikacji marketingowej na świecie. Przyznawana jest w USA od 1968 roku. Polską edycję prowadzi Stowarzyszenie Agencji Reklamowych od 1999 roku. Członkami jury są przedstawiciele reklamodawców, agencji reklamowych, domów mediowych, niezależni specjaliści, pracownicy mediów oraz reprezentanci firm badawczych i nauki. W tegorocznej edycji, jury oceniło 125 prac w kilku kategoriach (m.in.: artykuły żywnościowe, napoje alkoholowe, leki), nagradzając zarówno agencje reklamowe, jak i domy mediowe.