Kampanie reklamowe ING Banku Śląskiego wyznaczają trendy

|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Aż 3 prestiżowe nagrody otrzymały ostatnio kampanie reklamowe ING Banku Śląskiego. Jest to kolejne potwierdzenie, ze kampanie banku zaliczane są do najlepszych produkcji reklamowych w kraju.

Bank otrzymał nagrody za kampanie E-lementarza Internetu, Konta Direct i kredytu hipotecznego. Różne produkty, różne gremia przyznające nagrody. To oznacza, ze nasze kampanie niezmiennie trzymają wysoki poziom. Oczywiście chcemy wyznaczać nowe trendy w reklamie, innowacyjność i oryginalne podejście do komunikacji są podstawą naszych działań. Jednak zawsze najcenniejsze są dla nas pozytywne oceny naszych Klientów – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej ING Banku Śląskiego. Nagrody to wynik udanej współpracy zespołu marketingu banku, agencji kreatywnej BRAIN oraz domu mediowego PanMediaWestern.

W 10 edycji konkursu Media Trendy, który jest organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych, ING Bank Śląski otrzymał dwie nagrody w kategoriach:

  • Innowacyjne planowanie mediów drukowanych za kampanię „E-lementarz Internetu”
  • Innowacyjna strategia zintegrowana za kampanię „Nowocześni mają lepiej – Konto ING Direct.

Media Trendy wyróżniają kampanie, w których wyzwania marketingowe zostały zorganizowane w niestandardowy sposób, premiując innowacyjne podejście do planowania i zakupu mediów.

 

Kolejną nagrodę ING Bank Śląski otrzymał w Polskim Konkursie Reklamy, organizowanym przez Klub Twórców Reklamy i Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Bank został nagrodzony „Kryształowym Łomem” w kategorii „Łamanie stereotypów w reklamie” za kampanię promującą kredyt hipoteczny („Dziecko”). Wyróżnienie wręczyła Elżbieta Radziszewska, Pełnomocnik Rządu ds. Równego Traktowania.