ING Bank doceniony przez klientów za wysoką jakość obsługi

|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski został wyróżniony Godłem Jakość Obsługi 2010 i znalazł się na podium zestawienia oceniającego zadowolenie konsumentów z obsługi banków w Polsce.

W tym roku odbyła się trzecia edycja programu, w którym firmy najlepiej oceniane przez klientów są wyróżniane Godłem Jakość Obsługi. ING Bank Śląski zajął trzecie miejsce w zestawieniu najbardziej przyjaznych banków w Polsce, uzyskując wskaźnik jakości obsługi na poziomie 46 procent. Klienci banku w szczególności docenili zachowanie i wygląd personelu. W tej kategorii ING Bank uzyskał wskaźnik pozytywnych opinii na poziomie 84 procent, powyżej średniej dla całej branży wynoszącej 43 procent. Klienci oceniali w tej kategorii m.in. umiejętność komunikacji pracowników, uprzejmość i kulturę osobistą.

Ogólny wskaźnik zadowolenia konsumentów z obsługi banków w 2010 r. wyniósł 44 procent. Klienci najwyżej oceniali wygląd miejsca obsługi oraz odpowiednią lokalizację i ergonomię placówek.

Ranking najbardziej przyjaznych firm w 2010 r. powstał na podstawie opinii wyrażonych na portalu www.jakoscobslugi.pl przez dwa miliony konsumentów. Klienci oceniali organizację i czas obsługi, ofertę cenę i asortyment, wygląd miejsca obsługi, wiedzę, kompetencje oraz zachowanie i wygląd personelu.