ING Bank Śląski znalazł się na podium rankingu Bank Najbliższy Klientowi, przygotowanego przez Dziennik Gazetę Prawną. Zestawienie powstało na podstawie oceny eksperckiej funkcjonowania banków oraz subiektywnych opinii klientów.
ING Bank Śląski zajął trzecie miejsce w ogólnym rankingu, biorącym pod uwagę sprawność działania banków oraz ocenę dotychczasowych klientów. Instytucje finansowe zostały ocenione na podstawie następujących kryteriów: dostępność call center, działanie stron internetowych, systemów transakcyjnych oraz oddziałów bankowych, a także opinii klientów na temat współpracy z bankiem.
Ranking Bank Najbliższy Klientowi powstał na podstawie badania przeprowadzonego przez Centrum Badań Marketingowych Indykator oraz doradców finansowych Expander. Autorzy rankingu ocenili, że w porównaniu z ubiegłym rokiem banki poprawiły jakość świadczonych usług. Na czele zestawienia, obok ING Banku Śląskiego, znalazły się mBank oraz Alior Bank.