Czasowa niedostępność systemów bankowych

|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

W najbliższy weekend nastąpi zmiana harmonogramu realizacji dyspozycji składanych przez ING BankOnLine i HaloŚląski oraz czasowa niedostępność systemów bankowych.

5 lutego br. (sobota) Bank będzie realizował i księgował w czasie rzeczywistym przelewy zlecone przez system bankowości elektronicznej ING BankOnLine, serwis telefoniczny HaloŚląski oraz wpłaty we wpłatomatach do godz. 12.00 (standardowo do godz. 15.00). Przelewy wewnętrzne i zewnętrzne złożone po tej godzinie będą realizowane w najbliższym dniu roboczym. Powyższa informacja nie dotyczy zleceń płatniczych złożonych z bieżącą datą realizacji na rachunki klientów indywidualnych w ING Banku Śląskim, które standardowo są realizowane w czasie rzeczywistym. Jednocześnie informujemy, że wpłaty dokonane przez klientów we wpłatomatach ING po godzinie 12.00 zostaną zaksięgowane w najbliższym dniu roboczym.

Dodatkowo, Bank będzie realizował w tym samym dniu zlecenia otwarcia lokaty, które zostaną złożone do godz. 12.00 (standardowo do godz.15.00). Zlecenia otwarcia lokaty złożone po tej godzinie będą realizowane w najbliższym dniu roboczym.

Informujemy również, że w związku z przerwą technologiczną zaplanowaną na noc z soboty na niedzielę 05/06.02.2011 od ok. 00:00 do ok. 06:00 oraz w nocy z niedzieli na poniedziałek 06/07.02.2012 od ok. 00:00 do ok. 04:00

- niedostępne będą systemy bankowości elektronicznej (ING BankOnLine, HaloŚląski),

- niedostępne będą bankomaty i wpłatomaty Banku,

- nie będzie możliwości obsługi kart płatniczych do rachunku (debetowych), w tym realizacji transakcji w punktach usługowo – handlowych,

- nie będzie możliwa aktywacja kart debetowych, kredytowych, charge i przedpłaconych.

Prosimy o uwzględnienie powyższych ograniczeń w swoich planach. Za utrudnienia przepraszamy.
W przypadku wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt z HELP-LINE 801 601 607 lub 32 357 00 10.