ING uruchomił nowy system bankowości internetowej

|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

7 marca br. ING Bank Śląski udostępnił klientom nową odsłonę systemu ING BankOnLine. Celem wprowadzonych zmian było zwiększenie ergonomii oraz uproszczenie obsługi serwisu. O finalnym wyglądzie serwisu zadecydowali klienci, którzy wybrali elementy nowego serwisu w głosowaniu na stronie internetowej banku.

Nowa odsłona ING BankOnLine powstała z myślą o naszych klientach. Postawiliśmy na intuicyjność i prostotę obsługi – mówi Szymon Mitoraj, dyrektor Departamentu Bankowości Internetowej i Mobilnej ING Banku Śląskiego. Na każdym etapie projektu wszelkie modyfikacje konsultowaliśmy ze specjalistami i przekazywaliśmy do testowania użytkownikom. Zbadaliśmy, z których funkcji systemu klienci korzystają najczęściej i uprościliśmy do nich dostęp. O wybranych elementach graficznych i opisach funkcji zadecydowali klienci, którzy wzięli udział w ankietach prezentowanych na naszej stronie internetowej. Mamy nadzieję, że wprowadzone zmiany sprawiły, że ING BankOnLine jest bardziej ergonomiczny i intuicyjny niż poprzednia wersja systemu. Nasze badania wykazały, że nauczenie się obsługi nowego systemu zajmuje nie więcej niż jeden pobyt na stronie – dodaje Mitoraj.

Nowy serwis ING BankOnLine w pełni zastępuje dotychczasową wersje systemu. Aby z niego korzystać, klient nie musi instalować żadnych programów, ani dokonywać dodatkowej aktywacji. Informacje wprowadzone przez klientów w poprzedniej wersji systemu, takie jak stałe zlecenia czy historia wykonanych operacji, zostały automatycznie przeniesione do nowej odsłony ING BankOnLine.

Szczegółowe informacje na temat wyglądu i funkcji nowego systemu zostały wcześniej udostępnione na stronie www.mojeing.pl. Dzięki temu klienci banku mogli zapoznać się z nową odsłoną serwisu jeszcze przed jej wdrożeniem.

Nowa odsłona systemu ING BankOnLine jest dostępna pod tym samym adresem co jego poprzednia wersja: https://ssl.bsk.com.pl/bskonl/login.html. Połączenie ze stroną jest szyfrowane i zabezpieczone certyfikatem – szczegółowe informacje na ten temat połączenia klienci mogą znaleźć na stronie internetowej.

Sposób logowania do systemu został niezmieniony. Przypominamy również, że bank:

  • nie prosi o podanie pełnego hasła do systemu bankowości internetowej podczas logowania,
  • nie prosi o podanie marki i modelu telefonu,
  • nie wysyła SMSa z linkiem do pobrania i instalowania aplikacji na telefonie komórkowym,
  • podczas logowania do systemu ING BankOnLine nigdy nie żąda podania poufnych danych takich jak kod PIN, dane osobowych (PESEL) czy numeru karty kredytowej.

 

Materiały do pobrania