W dniach 1-2 maja br. oraz 7–9 maja br. ING Bank Śląski planuje przeprowadzenie prac technologiczno – serwisowych.
- niedostępne będą systemy bankowości elektronicznej (ING Bank OnLine i ING Business OnLine),
- niedostępne będą bankomaty i wpłatomaty banku,
- nie będzie możliwości obsługi kart płatniczych do rachunku (debetowych) i kart przedpłaconych, w tym realizacji transakcji w punktach usługowo – handlowych,
- nie będzie możliwa aktywacja kart debetowych, kredytowych, charge i przedpłaconych.
- niedostępne będą systemy bankowości elektronicznej (ING Bank OnLine i ING Business OnLine),
- niedostępne będą bankomaty i wpłatomaty banku,
- nie będzie możliwości obsługi kart płatniczych do rachunku (debetowych) i kart przedpłaconych, w tym realizacji transakcji w punktach usługowo – handlowych,
- nie będzie możliwa aktywacja kart debetowych, kredytowych, charge i przedpłaconych.
- niedostępne będą systemy bankowości elektronicznej (ING Bank OnLine i ING Business OnLine),
- niedostępne będą bankomaty i wpłatomaty banku,
- nie będzie możliwości obsługi kart płatniczych do rachunku (debetowych) i kart przedpłaconych, w tym realizacji transakcji w punktach usługowo – handlowych,
- nie będzie możliwa aktywacja kart debetowych, kredytowych, charge i przedpłaconych.
Prosimy o uwzględnienie powyższych ograniczeń w swoich planach. Za utrudnienia przepraszamy. W przypadku wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt z HELP-LINE 0 801 601 607 lub (32) 357 00 10.