ING wśród Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce

|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski został wyróżniony „Godłem Jakości Obsługi 2011”, przyznawanym na podstawie badania opinii konsumentów. Bank znalazł się na liście TOP 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce.

ING Bank Śląski kolejny raz znalazł się w gronie najprzyjaźniejszych firm w Polsce. Program „Jakość Obsługi” co roku bada poziom obsługi firm i instytucji podsumowując oceny oraz opinie konsumenckie. W tym roku w badaniu wzięło udział 3 milionów klientów. Na podstawie wszystkich opinii obliczany jest wskaźnik poziomu jakości obsługi. Godło Jakość Obsługi zdobywają firmy z najwyższymi standardami obsługi.

Z badania wynika, ze poziom jakości obsługi w kategorii „banki, finanse, ubezpieczenia” jest najwyższy od czterech lat. Klientom firm z tej branży się wystrój placówek, doceniają także możliwość załatwiania wielu formalności przez internet albo dzwoniąc na infolinię.