ING Bank Śląski znalazł się w gronie najbardziej przyjaznych firm w Polsce, wyróżnionych Gwiazdami Jakości Obsługi 2013.
W szóstej edycji Polskiego Programu Jakość Obsługi Polacy wyróżnili 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce, przyznając im Gwiazdy Jakości Obsługi. ING Bank Śląski znalazł się w gronie laureatów już po raz czwarty. Nagroda przyznawana jest firmom, które w najwyższym stopniu dbają o obsługę klientów. Wyróżnienie świadczy o skuteczności przyjętych standardów oraz sprawnym zarządzaniu przedsiębiorstwem.
Polski Program Jakość Obsługi od sześciu lat realizuje badanie, mające na celu poprawę jakości obsługi w polskich firmach i nawiązanie dialogu z konsumentami. Ranking powstaje na podstawie opinii wyrażonych na portalu www.jakoscobslugi.pl przez konsumentów. Laureaci rankingu wyróżniają się wysokim wskaźnikiem satysfakcji klientów. Jak pokazują badania, firmy te postrzegane są przez konsumentów jako godne zaufania i polecenia.