ING Bank reklamodawcą roku

|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Jury Polskiego Konkursu Reklamy KTR  przyznało tytuł Reklamodawcy Roku ING Bankowi Śląskiemu. Bank otrzymał także srebrne wyróżnienie za najlepszą kampanię oraz dwa złote wyróżnienia za spoty reklamowe w kategorii usługi finansowe.

Organizatorem Polskiego Konkursu Reklamy jest Klub Twórców Reklamy. ING Bank Śląski zdobył aż cztery nagrody:

  • Tytuł REKLAMODAWCY ROKU,
  • SREBRO w kategorii KAMPANIA, za kampanię „Lepiej pożyczyć z banku, niż od rodziny”,
  • ZŁOTO w kategorii REKLAMA FILM  - TV/CINEMA USŁUGI FINANSOWE, za spot „Zygfryd", emitowany w ramach kampanii „Lepiej pożyczyć z banku, niż od rodziny”,
  • ZŁOTO w kategorii REKLAMA FILM  - TV/CINEMA USŁUGI FINANSOWE, za spot „Włóczka”, emitowany w ramach kampanii „Lepiej pożyczyć z banku, niż od rodziny”. 

Nagrody dla ING Banku Śląskiego bardzo nas cieszą. Są dowodem na to, że kreatywność i dobre rezultaty sprzedażowe mogą iść w parze. Do konkursu zostało zgłoszonych wiele oryginalnych kampanii non-profit i niszowych projektów. Jak widać masowa kampania, mająca na celu sprzedaż produktu bankowego, również może z nimi skutecznie konkurować - powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.

W tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR  przyznano 117 nominacji oraz 53 brązowe nagrody, 18 srebrnych i 18 złotych. Prace oceniało 74-osobowe jury, którego obradom przewodniczył Kot Przybora, dyrektor i współzałożyciel agencji PZL. Wyróżnienia zostały wręczone 23 kwietnia br. podczas gali w Teatrze Polskim w Warszawie.

W ubiegłorocznym konkursie KTR ING Bank Śląski zdobył złoto w kategoriach „Kampania” i „Reklama  - film internetowy” oraz brąz w kategorii „Reklama – film tv”. Wszystkie nagrodzone spoty banku  można obejrzeć na portalu YouTube: http://www.youtube.com/ingbsk.

Materiały do pobrania