Niedostępność wybranych produktów i usług banku z uwagi na zmianę czasu (noc z soboty na niedzielę 26/27 października)

|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Uprzejmie informujemy, że w najbliższy weekend ING Bank Śląski planuje przeprowadzenie prac technologiczno-serwisowych związanych ze zmianą czasu z letniego na zimowy. W związku z tym, w nocy 26/27 października w godzinach 00:00 (czasu letniego) do 06:00 (czasu zimowego)

–    niedostępny będzie system bankowości elektronicznej ING BusinessOnLine oraz jego wersja wersja mobilna,

–    niedostępne będą systemy bankowości mobilnej ING BankMobile oraz ING BankMobile HD,

–    niedostępne będą bankomaty i wpłatomaty banku,

–    mogą wystąpić utrudnienia w realizacji transakcji kartami płatniczymi do rachunku, kartami przedpłaconymi, kartami kredytowymi oraz kartami obciążeniowymi (charge),

–    nie będzie możliwości dokonania przelewów z kart kredytowych ani spłaty karty kredytowej,

–    nie będzie możliwości aktywowania i nadawania PIN do kart płatniczych do rachunku, kart przedpłaconych, kart kredytowych i kart obciążeniowych (charge),

–    nie będzie możliwości skorzystania z formularzy otwarcia rachunku oraz kontaktu z bankiem, standardowo dostępnych na stronie www.ingbank.pl.

Jednocześnie informujemy, że w sobotę 26 października br. bank będzie przyjmował do realizacji przelewy zewnętrzne do godz. 12.00. Zlecenia złożone po tej godzinie będą księgowane w najbliższym dniu roboczym. Przelewy wewnętrzne przyjęte do realizacji po godz. 12.00, będą realizowane tego samego dnia, natomiast księgowane w najbliższym dniu roboczym.

W przypadku wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt: 0 801 601 607 / (32) 357 00 10 (infolinia dla klientów indywidualnych i przedsiębiorców) lub 801 242 242 / (32) 357 00 24 (ING Business Centre).