Gwiazda Jakości Obsługi dla ING

|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski znalazł się w elitarnym gronie najbardziej przyjaznych firm w Polsce, wyróżniających się wysokim standardem obsługi i poziomem satysfakcji klientów.

ING Bank Śląski po raz piąty otrzymał Gwiazdę Jakości Obsługi. Wyróżnienie zostało przyznane przez Polski Program Jakość Obsługi. Laureaci zostali wyłonieni w oparciu o oceny konsumentów. Wśród zwycięzców znalazły się firmy wyróżniające się najwyższą jakością obsługi klienta oraz najlepiej odpowiadające na potrzeby rynku.

Polski Program Jakość Obsługi od siedmiu lat realizuje badanie, które ma na celu poprawę jakości obsługi w polskich firmach. Konsumenci mogą dokonać oceny dowolnej firmy za pośrednictwem strony internetowej programu www.jakoscobslugi.pl, aplikacji mobilnej programu lub aplikacji programu dostępnej na portalu społecznościowym Facebook. Na podstawie zebranych informacji obliczane są wskaźniki satysfakcji klientów, które mają bezpośredni wpływ na wybór najprzyjaźniejszych firm – Gwiazd Jakości Obsługi.