ING Bank Śląski zwiększa dostępność obsługi osób niesłyszących

CSR, Produkty i usługi,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

ING Bank Śląski zapewnia obsługę osób niesłyszących już w 392 oddziałach w Polsce. Bank oferuje usługę tłumacza polskiego języka migowego, realizowaną w czasie rzeczywistym za pomocą połączenia wideo.

Zwiększyliśmy dostępność obsługi osób niesłyszących z 20 oddziałów do blisko 400. Dzięki pomocy tłumacza języka migowego możemy porozumieć się także z tymi klientami. Chcemy dotrzeć do każdego klienta a dzisiejsze możliwości technologiczne nam to umożliwiają. Wierzymy, że budujemy w ten sposób nowy standard obsługi klienta niesłyszącego – powiedział Krystian Setera Dyrektor Departamentu Strategii i Wsparcia Dystrybucji w ING Banku Śląskim.

ING Bank Śląski, jako pierwszy na polskim rynku, zaoferował możliwość posługiwania się polskim językiem migowym za pośrednictwem tłumaczy on-line w placówkach bankowych. Dzięki połączeniu wideo z tłumaczem, pracownicy banku mogą swobodnie rozmawiać z osobami, które porozumiewają się tylko w języku migowym.

Pilotaż obsługi klientów niesłyszących rozpoczęto w 2014 roku, we współpracy z firmą Migam, w wybranych oddziałach ING Banku Śląskiego. W kwietniu 2015 roku bank został wyróżniony za nowatorski sposób komunikacji z osobami niesłyszącymi w „Konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń”, w kategorii „CSR”.

Udostępnienie usługi w blisko 400 oddziałach wsparte jest kampanią informacyjną, realizowaną za pośrednictwem dedykowanej strony www oraz filmu. Poniżej linki:

http://www.ingbank.pl/bez-barier

https://www.youtube.com/watch?v=-AjgF0f8Ahw