Nagroda dla ING za najlepszą reklamę bezgotówkowego instrumentu płatniczego

Nagrody i wyróżnienia, Produkty i usługi,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

„To jest życie. To ułatwiamy. Jedna karta, wiele walut” to spot ING Banku Śląskiego nagrodzony w konkursie „Najlepsza reklama bezgotówkowego instrumentu płatniczego w 2017 roku”. Nagrodę przyznano podczas Gali Digital Payments.

Nagrodzona reklama to część komunikacji systemu bankowości internetowej i mobilnej Moje ING. Karta wielowalutowa to kolejna użyteczna i wygodna funkcja Mojego ING i jednocześnie argument uwiarygadniający rolę ING ujętą w haśle kampanii „To jest życie. To ułatwiamy”. Pomysł kreatywny nawiązywał do dylematu, który często pojawia się w związku z przygotowaniami do podróży: płacić za granicą kartą do konta i ponosić związane z tym koszty, czy raczej wziąć gotówkę i borykać się z różnymi jej niedogodnościami – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Centrum Agile, odpowiedzialna za Marketing w ING Banku Śląskim.

Karta wielowalutowa ING pozwala na płacenie w złotych, euro, funtach brytyjskich lub dolarach amerykańskich. Pieniądze zostają bezpośrednio pobrane z konta w tej walucie, w której przeprowadzana jest transakcja. Takie rozwiązanie pozwala uniknąć prowizji za przewalutowanie płatności kartą za granicą.

Funkcja „wielowalutowości” jest dodawana do podstawowej karty Visa Zbliżeniowa, co oznacza, że nie trzeba zamawiać nowej karty. Wystarczy podłączyć, w systemie bankowości internetowej Moje ING, konto w EUR, USD lub GBP do karty. Klient może je podpiąć lub odłączyć w każdej chwili, nawet za granicą.

Chcemy ułatwiać naszym klientom codzienne zakupy i podróże. Wielowalutowa karta jest właśnie takim produktem – w połączeniu z aplikacją Moje ING daje swobodę zarządzania pieniędzmi w sposób elastyczny, z każdego miejsca na świecie, również dzięki urządzeniom mobilnym – podkreśliła Barbara Borgieł-CuryDyrektor Centrum Agile, odpowiedzialna za Bankowość Codzienną w ING Banku Śląskim.

Więcej na www.ingbank.pl

Gala Digital Payments jest imprezą towarzyszącą konferencji Central European Digital Payments. To największe w Polsce spotkanie przedstawicieli polskiego rynku kartowego, aktywnych w dziedzinie nowoczesnych metod płatności. Podczas gali wręczane są nagrody w konkursach na najlepsze polskie produkty z obszaru digital payments i fintech danego roku.

Więcej o konkursach na stronie www.conkarta.pl