ING kontynuuje akcję #mojepowietrze i zachęca do udziału w eko konkursie

CSR, Akcje marketingowe i promocje ,
|ING BANK ŚLĄSKI S.A.

Akcja #mojepowietrze jest częścią kampanii „Czy my Polacy mamy ze sobą coś wspólnego? Nie widać. Bo to powietrze”. W kampanii bank wspiera proaktywne postawy na rzecz czystego powietrza. Teraz ING zaprasza do udziału w konkursie mieszkańców największych polskich miast, by pokazali jak dbają o czyste powietrze lokalnie.

Konkurs z #mojepowietrze na Facebooku ma zachęcić Polaków do aktywnej postawy na rzecz czystego powietrza i dzielenia się swoimi pomysłami na walkę ze smogiem. Konkurs skierowany jest do mieszkańców Warszawy, Krakowa, Łodzi, Poznania, Białegostoku, Wrocławia, Katowic, Szczecina, Lublina, Bydgoszczy. Każdy może wrzucić post, komentarz lub zdjęcie z #mojepowietrze i tym samym pokazać własne sposoby na dbanie o wspólne dobro, jakim jest powietrze. Najciekawsze wypowiedzi ING nagradza ekotorbami, stworzonymi z billboardów reklamowych.

Takie działania mają z jednej strony edukować, a z drugiej wpływać na postawy Polaków, by uświadamiać, że każda nawet najmniejsza rzecz robiona w trosce o czyste powietrze ma znaczenie a wspólnym wysiłkiem możemy zmienić stan powietrza w naszym kraju.

Na potrzeby akcji powstała również strona internetowa www.mojepowietrze.pl gdzie internauci mogą pokazywać swoje sposoby na dbanie o czyste powietrze.

ING Bank Śląski zachęcą Polaków do proaktywnej postawy również poprzez dedykowaną ofertę.

Od początku lutego, w ramach oferty standardowej pożyczek i kredytów dla klientów indywidulanych i firm, wprowadził promocyjne finansowanie na produkty i rozwiązania, które przyczyniają się do zmniejszenia zużycia energii konwencjonalnej i zwiększenia czystej. Za udzielenie kredytów bank nie pobiera prowizji lub zwraca ją po 3 miesiącach regularnej spłaty oraz przedstawieniu przez klienta faktury za taki produkt.